دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1398 - 12:26
رئیس سازمان امداد و نجات:

79 هزار سیل‌زده سیستانی از خدمات امدادی استفاده کردند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ادامه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در استان سیستان‌و‌بلوچستان، گفت: تا به امروز 79 هزار سیل‌زده در این استان از خدمات امدادی استفاده کردند.
کد خبر : 467082
612.jpg

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ادامه امدادرسانی به سیل‌زدگان در استان سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد و گفت: تا به این لحظه 79 هزار نفر از خدمات سازمان امداد و نجات استفاده کردند و از طرفی فعالیت نیروهای جهادی نیز در روستاهای سیل‌زده ادامه دارد. مسیر مواصلاتی به برخی از روستاها همچنان مسدود است، لذا به این روستاها با استفاده از بالگرد خدمات ارائه می‌شود.


وی ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی 72 ساعته بین سیل‌زدگان، توزیع بسته‌های غذایی یک ماهه نیز آغاز شده است.


رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه درحال حاضر 13 شهرستان در استان سیستان‌و‌بلوچستان درگیر سیل هستند، گفت: همه روستاهایی درگیر سیل هستند تحت پوشش هلال احمر قرار دارند و خدمات مختلفی به ساکنین آنها ارائه می‌شود، اما شهرستان‌های چابهار و کنارک بیشتر از سایر شهرستان‌ها درگیر سیل شدند. نیروهای امدادی تا عادی شدن شرایط در مناطق سیل‌زده حضور خواهند داشت.


سلیمی با اشاره به بارش سنگین برف در برخی از استان‌های کشور گفت: نیروهای امداد و نجات با توجه به هشدار سازمان هواشناسی در آماده‌باش کامل بودند و در 24 ساعت گذشته، بیش از 380 نفر از خدمات سازمان امداد و نجات استفاده کردند. مردم درصورت نیاز به نیروهای امدادی می‌توانند با شماره 112 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته