دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

جعفر کاشانی: جواب مظلومی را یک داور باتجربه بدهد/ بازی جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی به گل تساوی رسیدیم شادی در چهره یکایک بازیکنان تیم دیده می‌شد.
کد خبر : 46642

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص دربی 81 و تساوی پرسپولیس در ثانیه‌های پایانی این بازی اظهار داشت: «خوشحالم یکی از زیباترین دربی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را شاهد بودیم. هر دو تیم حداکثر تلاش خود را کردند تا در این بازی به پیروزی برسند و در نهایت هم امتیازات تقسیم شد. به نظرم بازیکنان ما اگر دقت می‌کردند، می‌توانستند برنده بازی شوند، اما تیمی در بازی پیروز می‌شود که به خوبی از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد، استفاده کند. استقلال این‌کار را کرد و دیدید که تا لحظات آخر تیم برنده زمین بود.»


وی در مورد اینکه کیفیت بازی پرسپولیس به مراتب بهتر از هفته‌های قبل شده و در بازی دیروز تیم برتر میدان بود، بیان داشت: «این موضوعی بود که من مدت‌ها پیش به آن اشاره کرده بودم. گفتم که باید به پرسپولیس فرصت داد. اول فصل بازیکنان فرصت نداشتند که نسبت به همدیگر شناخت کافی داشته باشند اما به مرور زمان بچه‌ها به روحیات همدیگر آشنا شدند و ارزش پیراهنی که پوشیده‌اند را درک کردند. اگر فیلم لحظه به ثمر رسیدن گل‌ پرسپولیس را در بازی دیروز ببیند، شادی را در اعماق وجود یکایک بازیکنان و کادر فنی تیم می‌بینید. این اتحاد و یکدلی که در میان اعضای تیم دیده می‌شود، به خاطر داشتن هدفی مشخص و میلی است که در میان تمامی اعضای تیم وجود دارد. شک نکنید که ما با ادامه این روند در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.»


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه به نظرش سرخ پوشان چه زمانی در میان صدرنشینان لیگ خواهند بود نیز عنوان کرد: «همه چیز دست خودمان است. ما به آن وحدت تیمی که مدنظرمان بود رسیده‌ایم و از اینجا به بعد باید تلاش کنیم تا روند رو به رشدمان متوقف نشود. ما به کاری که می‌کنیم ایمان داریم و فکر می‌کنم که در ابتدای نیم فصل دوم می‌توانیم جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.»


کاشانی در واکنش به اظهارنظر پرویز مظلومی که گفته بود داور بازی مساوی را به پرسپولیس تقدیم کرد، یادآور شد: «بهترین شخص برای تحلیل قضاوت دربی 81 کسی جزو کارشناس داوری نیست. هر کسی آزاد است هر نظری که دوست دارد را بیان کند. من ترجیح می‌دهم جواب مظلومی را یک داور باتجربه بدهد. مهم این است که بازی دیروز یکی از زیباترین و سالم‌ترین بازی‌ها بود و هر دو تیم کاملا جوانمردانه بازی کردند. امیدوارم این فرهنگ پویا در بازی‌های بعدی دو تیم نیز ادامه داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته