دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سلطانی‌فر:

گرایش خاصی به هیچ رنگی ندارم/ حل مشکلات استقلال و پرسپولیس برای ما مهم است

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای من واقعاً مهم است که مسائل و مشکلات پرسپولیس و استقلال را بتوانیم به‌گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند.
کد خبر : 466386

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر گفت: من فکر می‌کنم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بنیان فوتبال ما هستند البته الآن همه باشگاه‌ها وضعیتشان خوب است و همه باشگاه‌ها در لیگ مسابقات خوبی انجام می‌دهند. البته همیشه قطب سوم هم وجود داشت که می‌توان در کنار سرخابی‌ها به پاس، سپاهان و باشگاه‌های دیگر اشاره کرد که به فوتبال ما کمک می‌کردند.


وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همیشه هم ما می‌دانیم وقتی‌که حال فوتبال در باشگاه‌ها به‌ویژه این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خوب هست حال فوتبال تیم ملی ما خوب هست و من هیچ گرایشی از جهت اینکه به یک تیم داشته باشم و به تیم دیگه نداشته باشم، اصلاً ندارم.


سلطانی‌فر گفت: بنده مسئولیتم، ایده و گرایشم این است که به هر دو گروه کمک و پشتیبانی کنم به خاطر اینکه احساس می‌کنم کمک به رشد این دو تیم کمک به فوتبال ملی، افتخارآفرینی در سطح فوتبال آسیا و فوتبال دنیاست.


وی با اشاره به هواداران زیادی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کشور دارند، عنوان کرد: با توجه به اینکه این دو تیم بیشترین هوادار را در سطح کشور دارند برای من واقعاً مهم است که مسائل و مشکلات این دو تیم را ما بتوانیم به‌گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند و بازی‌های خوبی انجام دهند. پیروزی‌های زیادی به‌ویژه خارج از مرزها و در مسابقات بین‌المللی و مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند و باعث عزت و افتخار ما شوند.


سلطانی‌فر تصریح کرد: من گرایش خاصی به هیچ رنگی ندارم و مسئولیتم این است که از هر دو تیم برای رشد و ارتقای آنها حمایت کنم.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته