دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1398 - 11:53
سخنگوی قوه قضائیه در هجدهمین نشست خبری:/ 3

حکم پرونده سکه ثامن صادر شد/ ۱۵ سال حبس تعزیری برای متهمی که بیش از ۳ هزار شاکی داشت

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادگاه حکم متهم اصلی پرونده سکه ثامن صادر شد که براساس آن وی به ۱۵ سال حبس تعزیری و بیش از ۳ هزار میلیارد ریال ردمال محکوم شد.
کد خبر : 466181
BS0K4135.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری صبح امروز خود در ارتباط با آخرین اقدامات مقابله با زمین خواری گفت: بیش از ۳۰۲ میلیون مترمربع از مراتع سهند مراغه احیا و سند مالکیت آن به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی آبخیزداری استان آذربایجان شرقی صادر شد.


وی افزود: در منطقه فشم تهران نیز زمین ۲ هزار و ۳۰ هکتاری بود که به دلیل کوتاهی متولیان حدود یک هزار هکتار آن به نام دولت بود و در مابقی آن تصرفاتی صورت گرفته بود که با ورود قوه قضائیه این مقدار نیز به دولت بازگشت.


سخنگوی قوه قضائیه در هجدهمین نشست خبری:/ ۱
داغدار فاجعه هواپیمایی اوکراین هستیم/ انگلیس و آمریکا در این حادثه به دنبال خون‌خواری هستند


سخنگوی قوه قضائیه در هجدهمین نشست خبری:/ 2
سفیر انگلیس به‌دلیل حضور در تجمع غیرقانونی باید از کشور خارج شود/ بازداشت چندین نفر درخصوص پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی


سخنگوی قوه قضائیه درباره صدور حکم پرونده سکه ثامن گفت: دادگاه حکم را صادر کرد و متهم اصلی این پرونده که بیش از ۳ هزار شاکی داشت به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شد و از طرفی به بیش از ۳ هزار میلیارد ریال ردمال در حق شکات نیز محکوم شده است.


اسماعیلی تصریح کرد: البته ۷۰۰ میلیارد ریال به شکات استرداد شده بود و این متهم به دلیل کلاهبرداری نیز به یک هزار و ۸۱۲ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۴۴۱ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است و بابت اتهام پولشویی به ۹۹ میلیارد و ۲۲۲ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۹۳۰ ریال جزای نقدی محکوم شده است. این پرونده ۳۰۰ جلد و بیش از ۷۰ هزار صفحه دارد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته