دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1398 - 11:10
سخنگوی قوه قضائیه در هجدهمین نشست خبری:/ 1

داغدار فاجعه هواپیمایی اوکراین هستیم/ انگلیس و آمریکا در این حادثه به دنبال خون‌خواری هستند

سخنگوی قوه قضائیه گفت: شهدای حادثه هواپیمایی اوکراین، از خانواده ما و از کشور و سرزمین ما بودند و ما داغدار این فاجعه ما هستیم.
کد خبر : 466153
AG8I0089.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی صبح امروز در هجدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در دادگستری استان تهران برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) که اولین و بزرگترین شهید راه ولایت و اسوه و الگوی ولایت مداری در جهان بشریت است، گفت: شهادت سردار سلیمانی را نیز تسلیت عرض می‌‌کنم که عزت، اقتدار و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد. سردار سلیمانی بزرگترین فردی بود که با تروریسم دولتی مبارزه می‌کرد و همه دیدیم که خون این عزیز و همرزمان شهید دیگرش چه قیامتی در مراسم تشییع به پا کرد که این حضور همایش قدرت و پایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی بود.


وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده ایران تلاش وافری کردند تا مردم را از صحنه‌های انقلاب دور کنند، اما خون به ناحق ریخته این شهیدان مردم را به صحنه آورد و این حضور موجب یأس و ناامیدی دشمن شد. حضور مردم، یک رزمایش بی‌نظیر نظامی در امتداد اربعین حسینی و رفراندومی بزرگ و خیابانی بود که مردم یکپارچه نظر خویش را در خصوص استقامت در برابر دشمنان ابراز کردند و شهیدان شاهد این حماسه بودند، لذا از مردم بابت حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی تشکر می‌کنم. از سپاه پاسداران نیز تشکر می‌کنم که سیلی سختی بر چهره نحس استکبار و ترامپ قمارباز نواختند و در آینده نیز سیلی‌های محکم‌تری به استکبار نواخته خواهد شد، به طوری که به حضور آمریکایی‌ها در منطقه پایان خواهند داد.


سخنگوی قوه قضائیه افزود: آمریکا هم از حضور مردم و هم از سیلی محکم سپاه ناراحت هستند، لذا به دنبال بحران آفرینی در کشور و منطقه هستند. مهم‌ترین توطئه آنها جنگ نرم و هیاهوی تبلیغاتی است که هوشیاری مردم این توطئه را نیز خنثی خواهد کرد.


اسماعیلی گفت: متأسفانه در این چند روز شاهد فوت برخی از هموطنان در استان کرمان به دلیل شرکت در مراسم تشییع سردار سلیمانی و جان باختن مسافران هواپیمای اوکراینی بودیم که به خانواده بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم. شهدای حادثه خطوط هوایی اوکراین از ما، خانواده ما و از کشور و سرزمین ما بودند و داغدار این فاجعه ما هستیم و آمریکا و انگلیس در این حادثه نقش خون خواری را ایفا می‌کنند نه خون‌خواهی، چراکه آنها دلسوز ایرانیان نیستند. این کشورها کسانی هستند که در سیل فروردین ۹۸ حتی از رساندن کمک‌های مردمی به سیل زدگان ممانعت کردند.


وی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های جنوبی کشور و به ویژه استان سیستان و بلوچستان گفت: موضوع مهم جامعه ما امدادرسانی و کمک به سیل زدگان است و همه وظیفه داریم با تمام توان به کمک هموطنان سیل زده بشتابیم. دولت و ملت در خدمت مردم هستند و با ابلاغ رئیس قوه قضائیه، مسئولان قضائی نیز در کنار مردم هستند و علل بروز سیل را بررسی خواهند کرد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته