دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1398 - 21:00
کوچکی نژاد در گفتگو با آنا:

مجلس خواستار کاهش سطح روابط دیپلماتیک با انگلیس است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار کاهش سطح روابط دیپلماتیک با انگلیس هستند، اظهار کرد: حرکت سفیر انگلیس دخالت مستقیم در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران و نفوذ است.
کد خبر : 466065

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه حضور گسترده و حماسی ملت ایران و منطقه در تشییع پیکر مطهر سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دشمن را به هراس انداخت، اظهار کرد: انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکای جنایتکار به خاطر ترور سردار سلیمانی آنان را در موضع انفعال قرار داد. چرا که فکر نمی‌کردند در همان بحبوحه تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم، سپاه تصمیم برای انتقام سخت را عملیاتی کند.


وی افزود: اگر آمریکایی‌ها می‌توانستند موضعی  در قبال این اقدام مقتدرانه سپاه داشته باشند، باید همان زمانی‌که پایگاه نظامی و استراتژیک آنان در عین‌الاسد را زدیم واکنش نشان می‌دادند، اما سکوت آنان نشان داد که در پاسخگویی به حملات نظامی سپاه ناتوان هستند و این موضوع هیمنه پوشالی آنان را در هم ریخت.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش غرب برای به دست‌گیری و هدایت تجمعات مردمی در پی سانحه بوئینگ اوکراینی، تصریح کرد: ماجرای هواپیمای تهران -کی‌یف بسیار غم‌انگیز بود و مردم به حالت عاطفی آمدند تا مقابل دانشگاه‌ها مراسمی را به یاد شهدای این حادثه برگزار کنند، اما اینکه در ادامه شعارهای ساختار شکن داده شد، مشخص کرد اینها از خارج تحریک می‌شوند.


کوچکی‌نژاد به حضور سفیر انگلیس در تجمع‌های مردمی مقابل دانشگاه اشاره و بیان کرد: حضور سفیر انگلیس در راهپیمایی‌ها و تجمعات جرم است و دولت انگلیس باید پاسخگو باشد.


وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار کاهش سطح روابط دیپلماتیک با انگلیس هستند، اظهار کرد: حرکت سفیر انگلیس دخالت مستقیم در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران و نفوذ است.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ  ایران در حافظه تاریخی خود هیچگاه زخم‌هایی که روباه پیر برتن این مردم وارد کرده را از یاد نمی‌برند، به همین دلیل آنقدر از سیاست‌های انگلیس متنفرند که حتی با تنفر از دولتمردان آمریکا هم قابل مقایسه نیست.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته