دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1398 - 20:00
کمالی‌پور در گفتگو با آنا:

محور مقاومت خواستار خروج اجنبی‌ها از منطقه است

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت‌های محور مقاومت و در رأس آن ملت ایران اتفاق نظر دارند که شر اجنبی‌های آمریکایی و صهیونیست باید از منطقه غرب آسیا کم شود.
کد خبر : 465193

سید یحیی کمالی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به حمله تلافی‌جویانه سپاه پاسداران به پایگاه نظامی عین‌الاسد اظهار کرد: ملت‌های محور مقاومت و در رأس آن ملت ایران اتفاق نظر دارند که شر اجنبی‌های آمریکایی و صهیونیست باید از منطقه غرب آسیا کم شود.


وی افزود: دشمنان به خوبی بر ظرفیت جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت واقفند و می‌دانند الان وقتش رسیده به جای اینکه آنان دنبال شاخ‌وشانه کشیدن برای مردم ایران باشند، این ملت به حساب و کتاب آنان رسیدگی کنند.


نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه ملت‌های زخم خورده از استکبار آمریکا، متعهد و پشتیبان محور مقاومت هستند و این را با حضور میلیونی خود در تشییع پیکر پاک سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نمایش گذاشتند، گفت: این مردم نشان دادند خواهان ادامه یافتن راه سردار سلیمانی و شهدای محور مقاومت هستند.


کمالی‌پور خاطرنشان کرد: برخی کشورهای مرتجع منطقه امروز دست تضرع به سوی ملت ایران دراز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همه دولت‌هایی که زمینه‌ساز حضور آمریکایی‌ها در منطقه هستند و مصیبت‌های امروز منطقه نتیجه رفتارهای آنان است، باید پاسخگوی اقدامات تروریستی آمریکا باشند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته