دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1398 - 14:35

گره ترافیکی منطقه خلازیر تهران برطرف می‌شود

با احداث میدان‌گاه سهیل در منطقه خلازیر، مشکلات ترافیک ناشی از ازدحام دستفروشان و کسبه سیار در این منطقه برطرف می‌شود.
کد خبر : 466019
14-10-17-18194212.jpg

علیرضا مرآتی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از احداث میدان در محدوده تقاطع خیابان شقایق و سهیل (خلازیر) خبر داد.


وی با بیان این‌که در روزهای پایانی هفته و به‌ویژه جمعه‌ها ازدحام دستفروشان و کسبه سیار، ترافیک این محدوده را مختل می‌کند، گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی به‌وجود آمده دو پیشنهاد برای کنترل ترافیک آن عنوان شد که یکی بستن چهارراه و ایجاد دوربرگردان در طرفین و ایجاد میدان بود که مشاور ترافیکی طرح میدان را پذیرفت. 


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 تهران تصریح کرد: طراحی این میدان انجام شده و مقرر شده این میدان با نام سهیل با اعتباری معادل یک و نیم میلیارد تومان اعتبار احداث شود که در حال حاضر در مراحل اخذ اعتبار است.


مرآتی اذعان کرد: اعتبار مورد نظر برای احداث میدان تا پایان سال تخصیص می‌یابد و از زمان تأمین اعتبار و آغاز عملیات احداث این میدان در مدت حدود یک‌ماه به اتمام خواهد رسید.


وی ادامه داد: میدان سهیل که در تقاطع بلوار شقایق خیابان سهیل (خلازیر) واقع شده است که امتداد خیابان سهیل  به مجاورت مجموعه ورزشی شهید کاظمی و اتوبان آزادگان می‌رسد.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 تهران در پایان گفت: مجوز احداث این میدان از کمیته معابر و ایمنی اخذ شده و امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم این میدان در سال 99 احداث شود.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته