دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حدادعادل:

تمام ایران برای نه گفتن به آمریکا هم‌صدا شده است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی یک ایران هم‌صدا شد تا به آمریکا نه بگوید و هیچ‌گاه شاهد این همبستگی حول محور جهاد و مقاومت در کشور نبودیم.
کد خبر : 464936

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حداد عادل در همایش شورای بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار کرد: شهادت شهید سلیمانی نقطه عطفی در امور داخلی و مسائل منطقه خواهد بود. آمریکایی که برای حفظ امنیت اسرائیل داعش را ایجاد کرده بود تا به اسم اسلام مسلمانان را بکشد و ائتلافی برای محافظت از داعش ایجاد کرده بود به رسوا‌ترین و وقیحانه‌ترین شیوه قهرمان مبارزه با داعش را شهید می‌کند.


وی با بیان اینکه در داخل کشور چیزی شبیه به معجزه رخ داده و نمی‌توان تصور کرد که این حضور و جوش و خروش مردم چگونه ایجاد شده است، گفت: در ۴۱ سال گذشته هیچ وقت شاهد چنین خیزشی نبودیم. یک ایران هم‌صدا شد تا به آمریکا نه بگوید و هیچ‌گاه شاهد این همبستگی حول محور جهاد و مقاومت در کشور نبودیم.


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان کرد: همه می‌دانند که حاج قاسم سلیمانی یک سرباز در خدمت رهبر انقلاب بوده است. حاج قاسم نتیجه انقلاب اسلامی امام راحل است که در دوران رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های انقلاب را در منطقه محقق کرده است.


حدادعادل با بیان اینکه یادمان نرفته برخی مدعیان تحلیل‌های سیاسی، راز حضور ایران در سوریه را درک نمی‌کردند، گفت: این روزها روزهایی نیست که بخواهیم حرف جناحی بزنیم، ولی باید یادمان باشد که در همین کشور بیانیه دادند و بشار اسد را آدم‌کش خطاب کرده و به معنایی حرف آمریکایی‌ها را تکرار می‌کردند.


وی ادامه داد: رهبری همان روزها گفتند داستان سوریه جداست و اتفاقی که آنجا در حال رخ دادن بود، متفاوت از دیگر کشورهاست.


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یادآور شد: حاج قاسم دشمن را پیش از آنکه به داخل ایران بیاید ناکام گذاشت.


حدادعادل با اشاره به انتخابات پیشِ رو گفت: ما انتخاباتی در پیش داریم و نزدیک به 40 روز دیگر مردم برای ایجاد مجلسی جدید پای صندوق می‌روند. آیا شایسته این مردم نیست که مجلسی ضدآمریکایی، پاک، انقلابی و دارای نمایندگانی با اوصاف شهید سلیمانی ایجاد شود؟


وی با بیان اینکه شورای ائتلاف می‌خواهد میان همه نیروهای انقلاب وحدت ایجاد کند که البته این وحدت هنوز کامل نیست ولی اگر واقع‌بینانه بخواهم گزارش بدهم باید اعلام کنم که ۸۰ درصد نیروهای انقلاب به وحدت رسیده‌اند، تأکید کرد: در تلاشیم تا دیگر گروه‌ها هم به شورا ملحق شوند و به وحدت برسیم که موضوع دور از ذهنی نیست.


به گفته حدادعادل؛ سهمیه‌بندی در ائتلاف باطل شمرده شده و تصمیم‌گیری از پایین به بالا نیز مردود اعلام شده است.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته