دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام:

همیشه اعلام کرده‌ایم ما شروع‌کننده نیستیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در مصلای تهران گفت: ما تاکنون قاطع و مدبرانه عمل کرده‌ایم؛ همیشه هم اعلام کرده‌ایم ما شروع‌کننده نیستیم.
کد خبر : 464607
4.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در مصلای تهران اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران مؤثرترین نیروها در دنیا هستند. این مدل امنیتی است که قاسم سلیمانی پرچم‌دار آن بوده است. ما تاکنون قاطع و مدبرانه عمل کرده‌ایم؛ همیشه هم اعلام کرده‌ایم ما شروع کننده نیستیم.


وی ادامه داد: آمریکا و ترامپ باید پاسخگو باشند که چرا این کار را علیه ما کردند. چرا از توافق هسته‌ای خارج شده و زیر میز مذاکره زدند. چرا ما را تحریم کردند و میلیاردها به ما ضرر زدند.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: قاسم سلیمانی متعلق به همه جبهه مقاومت بود. راه سلیمانی از خرمشهر آغاز شد. بعد از آن بود که ایران آزاد شده و منطقه نیز آزاد شد.


سرلشکر رضایی افزود: امام‌ بزرگوار و مقام معظم رهبری راه پیشرفت و پیروزی را ترسیم کردند و قاسم سلیمانی در نوک پیکان آن بود. این راه، راه امنیت پایدار و واقعی است.


وی بیان کرد: آمریکایی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم در جهان دوره افتادند و اعلام داشتند که برای کشورهای مختلف امنیت می‌آوردند، ولی ناامنی را نصیب جهان کردند. هر کجا آمریکایی‌ها با ناوگان‌های نظامی خودشان پا گذاشتند، میلیاردها دلار از آن کشور غارت کردند. در منطقه ما نیز نفت و گاز را غارت کردند و تحت عنوان امنیت در کشورها مستقر شدند.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دوره پهلوی اضافه کرد: در دوران شاه، آمریکایی‌ها هواپیماهای زیادی می‌فروختند و پول نفتی که ما می‌فروختیم، به کشور بازنمی‌گشت. این پول نفت صرف هواپیماهایی می‌شد که هیچ‌وقت برای ایران کار نکردند. آن‌ها در خدمت آمریکا بودند.


سرلشکر محسن رضایی بیان کرد: آمریکا تحت عنوان امنیت آمد و پول کشورها را غارت کرد و هیچ‌گاه امنیت درست نکرد و در مقابل ناامنی‌هایی مانند اسرائیل ایجاد کرد.


در حال تکمیل ...


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته