دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انتقام سختی در انتظار عاملان شهادت سردار سلیمانی است/ آمریکا به‌دلیل به بن‌بست رسیدن برنامه‌هایش در منطقه، دست به این اقدام زد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا به‌دلیل به بن‌بست رسیدن برنامه‌هایش در منطقه دست به شهادت قاسم سلیمانی زد، گفت: انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت خواهد بود.
کد خبر : 464048
125350_912.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن رضایی با حضور در ویژه برنامه شبکه سه که به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی به ملت شریف ایران اسلامی اظهار کرد: آقای ترامپ و پنتاگون با اقدام اخیر خود دست به اشتباه بزرگی زدند و قطعاً شاگردان حاج قاسم سلیمانی در ایران، عراق، سوریه، یمن و سایر کشورهای مقاومت پاسخ قاطعی به عاملان این جنایت خواهند داد.


وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انتقام سختی از آمریکا و صهیونیست‌ها خواهد گرفت، ادامه داد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی، تلاش جبهه مقاومت برای تأمین امنیت و مبارزه با کشورهای متخاصم پایان نخواهد یافت. اقدام اخیر آمریکا نشان از به بن‌بست رسیدن برنامه‌های آنها در منطقه دارد و این اقدام، مردم عزیز کشورمان را داغدار کرد، لذا سپاه پاسداران انتقام سختی از عاملان این جنایت خواهد گرفت و این انتقام دیر نخواهد بود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قاسم سلیمانی همواره در معرض شهادت بود، افزود: ما در کشور صدها قاسم سلیمانی داریم و ملت ما نخواهد گذاشت که پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران بر زمین بماند. قاسم سلیمانی برنامه‌های خود را به بهترین نحو ممکن اجرا می‌کرد و به‌دلیل اینکه همواره آماده شهادت بود، لذا آموزش‌های لازم را به شاگردان خود داده بود تا جریان مقاومت بعد از خودش نیز راه را ادامه دهد.


رضایی با اشاره به اینکه کام آمریکایی‌ها را به‌زودی تلخ خواهیم کرد، تصریح کرد: امروزه آمریکا در بدترین شرایط خود قرار گرفته است و از طرفی منفورترین رئیس جمهور آمریکا جریان امور را در دست دارد. ما خوشحالیم که امروز با کسی روبه‌رو هستیم که حتی ملت آمریکا نیز وی را قبول ندارند. 


وی با بیان اینکه آمریکا با شهادت قاسم سلیمانی منزوی‌تر از گذشته خواهد شد، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی نیز از اقدام اخیر ترامپ انتقاد کردند و بعد از مخابره شدن خبر شهادت حاج قاسم، نوعی وحشت بین آنها به‌وجود آمده است.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اخلاص و فداکاری حاج قاسم باعث شده بود تا بین همه اقشار مردم محبوب شودو امیدواریم خداوند عاقبت همه مردم را ختم به خیر کند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته