دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1398 - 10:17

تعویق امتحانات روز دوشنبه دانشگاههای کشور

امتحانات روز دوشنبه برخی از دانشگاههای کشور به دلیل تشییع پیکر سردار سلیمانی به تعویق افتاد.
کد خبر : 464411
DSC_0288.JPG

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به پاسداشت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان آن شهید، دانشگاههای علوم پزشکی کشور می توانند برای تسهیل شرکت دانشجویان و اساتید در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا امتحانات روز دوشنبه مورخ 16 دی ماه 1398 را لغو و به زمان دیگری موکول کنند.


پیش از این هم وزارت علوم در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در صورتی که در روز دوشنبه ۱۶ دی‌ماه ۹۸ (هم‌زمان با آیین تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی) برنامه‌ای برای برگزاری آزمون‌های پایان نیم‌سال تحصیلی تدارک دیده‌اند می‌توانند با به تعویق انداختن آن آزمون، با دانشجویان و دانشگاهیان علاقه‌مند به شرکت در آیین یادشده و ادای احترام به آن شهید عزیز همراهی کنند.


لغو امتحانات در دانشگاه آزاد


دانشگاه آزاد اسلامی نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه امتحانات واحدهای دانشگاه آزاد در استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی لغو شد.


همچنین روز دوشنبه ۱۶ دی ماه امتحانات استان تهران، استان قم، استان البرز، استان مازندران و مرکزی و همچنین روز سه‌شنبه ۱۷ دی ماه امتحانات دانشجویان در استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان لغو می‌شود و به زمان دیگری موکول خواهد شد.


امتحانات لغو شده به روز پس از آخرین امتحان با نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان منتقل می‌شود.


لغو امتحانات دانشگاه پیام نور


رئیس دانشگاه پیام‌نور نیز از لغو امتحانات دانشگاه پیام نور در ۳ روز آینده برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی خبرداد.


محمد رضا زمانی گفت: امتحانات در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می‌شود، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در سراسر کشور لغو خواهد شد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته