دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1398 - 10:14
گزارش آنا از حواشی امروز مجلس؛

مرگ بر آمریکا؛ ترامپ این صدای ملت ایران است

نمایندگان مجلس دقایقی در صحن پارلمان در محکومیت اقدام آمریکا در ترور کور سردار سپهبد شهید سلیمانی شعار مرگ بر آمریکا در بهارستان سر دادند.
کد خبر : 464410
61531847.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 دی) مجلس شورای اسلامی و پس از نطق علی لاریجانی و محکومیت اقدام جنایت‌آمیز آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نمایندگان در محل هیئت رئیسه تجمع کرده و یک‌صدا در صحن مجلس شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.


نمایندگان مجلس همچنین سینه‌زنان شعار «حسین‌حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» را سرداده و خواستار انتقام سخت از عاملین ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به‌ویژه آمریکایی ها شدند. 


جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز تحت تأثیر شهادت سردار سپهبد شهید نمایندگان اکثراً با لباس‌های مشکی در جلسه شرکت کردند.


علی لاریجانی هم در سخنانی گفت: امروز یک حرکت نمایندگان اعلام کرد آقای ترامپ این صدای ملت ایران را بشنوید. یک کار احمقانه را از سوی دشمن شاهد بودیم.


همچنین نمایندگان با فریاد «مرگ بر آمریکا» آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه توطئه دشمنان نسبت به آن را به نام خود ثبت کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی سردار سلیمانی را مرد بزرگ تاریخ ایران و منطقه معرفی کرد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب