دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1398 - 17:26
حجت‌الاسلام تجلایی:

سردار سلیمانی بارها با دلاوری‌ها و رشادت‌ها کمر آمریکا را شکسته بود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل دلیل سال‌ها تلاش آمریکا برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی را سرخوردگی آنها از مبارزات کمرشکن وی دانست.
کد خبر : 464304
IMG_1221.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد تجلایی ظهر امروز در مراسم میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با آرمان‌های سردار سلیمانی اظهار کرد: «به سردار سلیمانی افتخار می‌کنیم؛ چراکه نوامیس مسلمانان را از دست داعش نجات داد و با دلاوری‌ها و رشادت‌های خود بارها عملیات آمریکا را ناکام گذاشت و کمرشان را شکست و سرانجام او که سال‌ها به دنبال شهادت بود و در نهایت سربلندی به آرزوی خود رسید.»


وی ادامه داد: «مبارزات بی‌نظیر سردار سلیمانی برای آمریکا و نظام سلطه قابل قبول نبود و همان‌طور که مالک اشتر را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، این مرد بزرگ را هم به‌صورت غیرقانونی و دور از مردانگی شهید کردند.»


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: «سردار سلیمانی عشق را با خدا قسمت کرده بود و دیگر خود را نمی‌دید. سرباز ولایت بود و شهادتش قطعاً ثمر خواهد داد. همان‌طور که شهادت سرداران و سربازانی مانند صیاد شیرازی و محسن حججی ثمره داد. خون یکی باعث نابودی تشکیلات منافقان شد و خون دیگری هم داعش را از بین برد. ان‌شاءالله که خون سپهبد سلیمانی باعث خروج آمریکا از منطقه و ریشه‌کن شدن ظلم و آشوب در خاورمیانه شود.»


تجلایی خاطرنشان کرد: «شهادت سردار سلیمانی پر افتخار به ما فهماند که انقلاب اسلامی ریشه و جریان دارد و به این راحتی‌ها لکه‌دار نخواهد شد؛ بنابراین وظیفه مسئولان را در اخذ تصمیمات مهم کشوری بیش از پیش سنگین می‌کند.»


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته