دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1396 - 12:31
با برپایی مراسم مختلف در واحدهای دانشگاهی صورت گرفت

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به نابودی داعش

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه های جشن و شادی و صدور بیانیه و پیام پیروزی مقاومت بر گروه های تکفیری و تروریست داعش را تبریک گفتند.
کد خبر : 234788

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در بیانیه ای نابودی گروه تروریستی داعش را تبریک گفت.


در این بیانه آمده است: «تقارن هفته بسیج با پیروزی و نصرت بزرگ الهی درهم شکسته شدن شجره خبیثه داعش به دست پرتوان و با صلابت جبهه مقاومت و در زیر بیرق هدایت و فرماندهی با درایت و مقتدرانه رهبر شجاع و بصیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را به همه امت اسلام و به خصوص ملت شریف و شجاع ایران و نیز به جامعه بزرگ دانشگاهی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.»


در بخش دیگری از این بیانه با قدردانی از شهادت طلبی و از جان گذشتگی سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی آمده است: «نسل چهارم انقلاب اسلامی که فرزندان خلف مبارزان انقلابی و مجاهدان 8 سال جنگ تحمیلی هستند، با خود عهدی نو می‌بندند و با علم و ایمان، خود را برای روزهای مبادا مهیا می‌کنند و زین پس در هر دعا و نمازی این عهد خود را تکرار می‌کنیم؛ به امید پیروزی کامل اسلام بر جهان کفر و طلوع خورشید عدالت.»


عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با انتشار پیامی پیروزی جبهه مقاومت را تبریک گفت و نوشت: این فتح طلیعه پیروزی های بزرگ در آینده خواهد بود.


گروه تکفیری داعش که به نمایندگی‌ از استکبار جهانی قریب به شش سال عظیم فتنه‌ای در منطقه برپا کرده بود به لطف خداوند متعال منهدم و پرچم تزویر و سیاه آنها سرنگون شد.


این پیروزی بزرگ مرهون هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، فرماندهی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، تلاش بی بدیل مرجعیت عالیقدر در حوزه علمیه نجف، حزب الله لبنان، و مجاهدتها و رشادتهای رزمندگان دلاور از ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان است.


با گرامیداشت هفته بسیج، مجاهدتهای جبهه مقاومت را پاس داشته و این پیروزی ارزشمند را ساحت مقدس حضرت ولی عصر، مقام عظمای ولایت و به همه مجاهدان این جهاد عظیم و امت اسلامی تبریک عرض می نمایم. رجای واثق دارم این فتح طلیعه پیروزی های بزرگ در آینده خواهد بود.


اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه نماز شکر خواندند و از رزمندگان اسلام تقدیر و تشکر کردند و یاد، خاطرات و جانفشانی های شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.


نمازگزاران بعد از اقامه نماز شکر، با تجمع غرور آفرین در محوطه دانشگاه پیروزیهای جبهه مقاومت را جشن گرفتند. در این تجمع غرور آفرین پیام سردار سلیمانی به حضرت امام خامنه و جوابیه آن حضرت به ایشان قرائت شد و در این تجمع با سردادن شعارهایی ، حمایت قاطع خود از جبهه مقاومت را به گوش جهانیان رساندند و پیروزیهای قاطع جبهه مقاومت را جشن گرفتند.


کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان با پخش نقل و شیرینی بین تجمع کنندگان دانشگاهی، پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت را تبریک گفتند.


در پایان این جشن دکتر حسین منفرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس، تقارن ایام خجسته و پر برکت ماه ربیع الاول با هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در برابر کفار و تروریستهای آمریکایی و صهیونیستی داعش را محضر رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، بسیجیان آزاده و ایثارگر، ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی، ملت عراق و ملت سوریه که با نثار خون‌های پاک و اهدای جوانان شهادت طلب، پیروزی بزرگ را بر جهانخواران و اربابان سلطه طلب اسرائیلی آمریکایی و عوامل منطقه ای دیکته کردند، تبریک گفت و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسألت کرد.


همزمان با هفته بسیج و به مناسبت نابودی گروه تکفیری صهیونیستی داعش، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی کرد.


این ایستگاه صلواتی که در میدان اصلی و ورودی شهربرپا شد با برنامه‌هایی چون توزیع تراکت، اجرای موسیقی محلی بلوچی و نورافشانی برگذار شد. همچنین در روز جمعه در محل مسجد جامع شهرستان مکان برگزاری نماز جمعه نیز ایستگاه صلواتی به همین منظور برپا شد که غبارروبی مزار شهدای گمنام از برنامه های جنبی آن بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب همراه با تعدادی از استادان و کارکنان واحد در مراسم تجلیل از حماسه های رزمندگان اسلام شرکت کردند.


این مراسم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و بسیج دانشجویی با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان به پاس حماسه‌های رزمندگان و شجاعت سردار سلیمانی در پیروزی های عزتمند جبهه مقاومت اسلامی در مصلای بزرگ میاندوآب برگزار شد.


دکتر سیدعبداله حجتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در پی پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش پیام تبریکی صادر کرد.


متن پیام بدین شرح است: این فتح بزرگ الهی و پیروزی بی‌ بدیل و تاریخی جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه سیاه و خطرناک داعش و پایان این شجره خبیثه را به محضر مبارک حضرت امام عصر (ع)، رهبر حکیم و فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و همه ملت های مسلمان، بویژه ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.


بی‌ شک این پیروزی بزرگ و غلبه بر فتنه خطرناکی که با هدف آتش افروزی وسیع در عالم اسلامی و درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر از سوی دشمنان اسلام ایجاد شده بود، در نتیجه رهنموردها و هدایت های مدبرانه رهبر شجاع انقلاب و ایثارگری شهدای مظلوم مدافع حرم محقق شد.


اینجانب یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را در این صبح پیروزی گرامی داشته و از خداوند متعال تعجیل در ظهور امام زمان(ع) را مسألت می نمایم تا ان‌شاءالله با ظهور حضد.رت ولی عصر(عج)، ریشه تمام ظلم ها از جهان هستی برچیده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته