دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1398 - 09:33
شهردار منطقه 2 در مراسم افتتاح پروژه‌های شهری خبر داد؛

توسعه خطوط 2 و 7 مترو در شمال غرب تهران/ طرح تفصیلی منطقه فرحزاد نهایی می‌شود

شهردار منطقه 2 در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در این منطقه از توسعه خط 2 و 7 مترو در شمال غرب پایتخت خبر داد.
کد خبر : 463684

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رسول کشت‌پور در آئین افتتاح مجموعه پروژه‌های شهرداری منطقه ۲ تهران که صبح امروز در مجموع شهدای فرحزاد برگزار شد، اظهار کرد: در طول دو سالی که در دوره جدید شورای اسلامی شهر مشغول به فعالیت هستیم تلاش کردیم با وجود محدودیت منابع پروژه‌ای متوقف شده را فعال و حتی پروژه‌های جدیدی را نیز فعال کنیم.


وی با بیان اینکه در محدوده منطقه ۲ شهرداری تهران راهبرد توسعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها بوده است، افزود: در این راستا ما به دنبال توسعه خط ۶ و ۷ مترو تهران در منطقه ۲ شهرداری تهران هستیم و محاسبات ما نشان می‌دهد در صورتی که این ایستگاه‌ها در این منطقه تکمیل شود از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری منطقه حدود ۲۵۰ هزار نفر سفرهای خود را در زیر زمین انجام خواهند داد.


شهردار منطقه دو تهران ادامه داد: با کمک ۱۰۴ میلیاردی ایستگاه میدان صنعت را افتتاح کردیم و این آمادگی را داریم تا با کمک ۱۰۰ میلیاردی ایستگاه میدان کتاب را نیز به بهره‌برداری برسانیم.


کشت‌پور در پایان عنوان کرد: امیدواریم موضوع طرح تفصیلی منطقه فرحزاد هرچه سریع‌تر به مرحله نهایی برسد تا وضعیت مردم برای فعالیت‌های ساختمانی مشخص شود.


گفتنی است چهارمین دوره از مجموعه پروژه‌های شهرداری منطقه ۲ شهرداری تهران که بخشی از آنها شامل مجموعه ورزشی شهدای فرحزاد، پیست اسکی چهارفصل (بوستان پرواز)، مجموعه ورزشی شهید لشکری و سالن ورزشی محله ایوانک بود صبح امروز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر در مجموعه شهدای فرحزاد به بهره‌برداری رسید.


انتهای پیام/۴۱۰۵/


انتهای پیام/

برچسب ها: مترو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته