دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1398 - 16:50
حیدری در گفتگو با آنا:

طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد منتفی شد

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طی جلسه‌ای که با نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس داشتیم، نمایندگان نسبت به ابهامات موجود قانع شدند و طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی منتفی شد.
کد خبر : 463607
AALI0797.jpg

احمد حیدری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در باره طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طی جلسه ای که با نمایندگان سؤال کننده در کمیسیون داشتیم، پس از ارائه توضیحات دانشگاه آزاد اسلامی به سؤالات، نمایندگان قانع شدند و طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در همان جلسه منتفی شد.


وی افزود: تحقیق و تفحص از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی از وظایف قانونی مجلس شورای اسلامی است و ما در دانشگاه آزاد همواره از هرگونه پرسشی از جانب نمایندگان محترم مجلس استقبال می کنیم و آماده پاسخگویی هستیم.


معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: در 9 ماهه گذشته کمیسیون آموزش در چند نوبت سؤالاتی از دانشگاه آزاد اسلامی داشته که با حضور مسئولان ذی‌ربط به این سوالات پاسخ داده شده و تعامل خوبی فی‌ما‌بین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی در این زمینه وجود دارد.


انتهای پیام/4831/


انتهای پیام/

برچسب ها: احمد حیدری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته