دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1398 - 09:28
سخنگوی دانشگاه آزاد به آنا خبر داد؛

افزایش حق اولاد و عائله‌مندی کارکنان دانشگاه آزاد/ برای کارمندان سوءتفاهم پیش آمده بود

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش حق اولاد و عائله‌مندی کارکنان دانشگاه آزاد خبر داد.
کد خبر : 450437
2A1A0028.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اخیراً صدور بخشنامه‌ای درباره میزان حقوق دریافتی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی، موجب نگرانی آنان از کاهش برخی از موارد مندرج در حقوق دریافتی شده است.


این در حالی است که بعضی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بدون اطلاع دقیق از جزئیات بخشنامه مذکور و دیگر بخشنامه‌هایی که حاکی از افزایش برخی دیگر از بندهای حقوق دریافتی بوده است با نگرانی از وضع معیشت خود اقدام به تجمع در برخی از واحدها کردند.


احمد حیدری در گفتگو با آنا درباره اعتراض روزگذشته کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی درباره تغییرات در حقوق کارکنان گفت: اعتراض‌ها تمام شده است، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران با آنها صحبت کرد و کارمندان قانع شدند.


سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تغییرات در حقوق کارکنان اظهار کرد: حق اولاد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از 17 هزار تومان به 50 هزار تومان و حق عائله‌مندی از 95 هزار تومان به 200 هزار تومان رسیده است.


وی به تشریح بخشنامه مذکور پرداخت و عنوان کرد: این اتفاق در ردیف حکم کارکنان به نام تفاوت تطبیقی، تغییر ایجاد می‌کند. اعتراض کارمندان به این بود که وقتی افزایش در دو ردیف صورت گرفت، تفاوت تطبیق به نسبت در حقوق‌ها لحاظ شود.


حیدری ادامه داد: قرار شد که معاونت منابع و توسعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی این موضوع را بررسی کنند تا مشکلی پیش نیاید.


سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: اصل موضوع این است که دانشگاه آزاد اسلامی حق اولاد و حق عائله‌مندی را افزایش داده و این یک اتفاق مثبت است.


وی بیان کرد: هنوز بخشنامه مربوط به حقوق‌ها اجرایی نشده است و برخی از کارکنان با مشاهده بخشنامه احساس کرده‌اند که تغییرات به ضررشان می‌شود.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
یزدان ازله نیا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
۰
آخه چرا با مردم صادقانه صحبت نمی کنید
چرا تصور مردم را نسبت اصولگرایان بدبین می کنید.
آقای سخنگو این چه طرز صحبت کردن است.
صاف و صادقانه بفرما حق اولاد و تاهل را اضافه کردیم و بجایش تفاوت تطبیق را حذف کردیم و این باعث می شود افرادیکه در شرف بازنشستگی و بازخرید هستند ضرر کنند چون تفاوت تطبیق در پاداش پایان خدمتد بازنشستگی و بازخرید لحاظ می شود ولی حق تاهل و اولاد در پاداش پایان خدمت لحاظ نمی شود.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
۰
این فرمایش سخنگوی دانشگاه دقیق نیست چون حقوق کارکنان امثال علی رغم افزایش، ثابت مونده چرا ؟ چون ضریبی به آیتم هایی که همواره تحت تاثیر افزایش قرار داشت اعمال نشده، بنابراین افزایش حق عائلمه مندی و این عنوان فایده ای ندارد!! کسر حق جذب اجحاف در حق کارکنان دانشگاه آزاد است، ای کاش مسئولان کمی به دریافتی خود و مقایسه ان با حقوق کارکنان هم توجهی می داشتند تا دست از این تصمیمات خاص بردارند
ستار اعظمي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
۰
جناب سخنگوي عزيز شما افزايش حق اولاد و...ديديد ولي حذف تفاوت تطبيق سنوات را نديديد افزايش اين دو آيتم را مد نظر قرار داديد ولي حق بيمه كه كسر نميشود را نديديد ...كدوم اتفاق مثبت رخ داده اگر مثبت است لطفا به تفاوت تطبيق دست نزنيد با سپاس
شهابی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
۰
جناب حیدری عزیز؛ سوء تفاهم؟؟؟؟!!!!!!!! بعید هست از شما. سخنگو باید اشراف کامل اطلاعاتی داشته باشه بر امور جاری مجموعه ای به این عظمت. افسوس.
لطفا" یکبار بخشنامه های اخیر، متمم های معمول بعد از آنها و نقد همکاران به امور را مطالعه و مجددا" مصاحبه نمایید. تشکر از زحمااات بیدریغ همه مدیران بلندنظر مجموعه.
علی راستگو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
۰
لطفا همه حقیقت را بگویید. میخواهید فیش های حقوقی قبل و بعد از به قول شما افزایش را در اینترنت پخش کنیم. کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد نجیبترین و جزو متاسفانه ضعیفترین اقشار اقتصادی شده اند. لطفا فشار را بیشتر نکنید. که اگر فشاهای اقتصادی بیشتر شود نتیجه اش یا خیانت است یا تحصن یا اعتراض. لطفا بس کنید. از طلا گشتن پشیمان گشته ایم لطف فرمایید و ما را مس کنید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
۰
آقای سخنگو سلام
اعتراضها مربوط به بخشنامه کم کردن حق جذب بوده که اعلام شده بود از شهریور98 اعمال بشه و با اعتراض همکاران در واحدها که فقط تهران مرکز تنها هم نبوده دوباره اعلام شد از بهمن ماه قابل اجرا خواهد بود و مربوط به بخشنامه افزایش حق اولاد و عائله‌مندی کارکنان دانشگاه آزاداسلامی نبوده
انشالله که جهست معیشت همکاران تدابیری اندیشیده شود از بخشنامه افزایش حقوقی98 که با تاخیرات فراوان صادر شد و بیمه تکمیلی که دوره قرارداد یکساله ش اخر آذر تموم میشه و فاکتورهای یکسال گذشته رو تازه شروع به پرداخت شده
سپاس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
۰
برابر افزایش حقوق تامین اجتماعی امسال حق اولاد به ازای هر اولاد باید153 هزار تومان باشد نه 50 هزار تومان لطفا عوام فریبی نکنید
محمد رضا عرفان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
۰
ضمن تبریک به آقای حیدری و انتصابشان به عنوان سخنگوی دانشگاه، این اولین مصاحبه شما بود که در پاسخ به تجمعات کارکنان دانشگاه مواجه بود خواهشأ در مصاحبات خود عوام فریبی نکنید و حداقل با اطلاعات کامل از اقدامات نا حق دفاع کنید سخنگو باید بی طرف و در چارچوب منافع دو طرف سخن بگویدنه اینکه یک طرفه مطالب را بیان نماید واقعیت این بخشنامه ها و یا به عبارتی پشت پرده به نفع کارمند نیست و حتی کمبود دانشجو نیز بهانه است مانند مدیریت آقای روحانی که مدام تحریم را بهانه می کند و لاکن عیب در مدیریت است و مشکل در داخل دولت!!!!!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
۰
لطفا فکری به حال حقوق بسیار پایین کارکنان دانشگاه آزاد بکنید تفاوت حقوق با ستیر نهادها زیاد است
س.م
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
۰
با سلام
در برقراری حق اولاد و تاهل کاش فقط به احکام کسانی که این بندها را می گیرند دست زده می شد با این بخشنامه زن و شوهر های شاغل در دانشگاه و مجرد ها متضرر می شوند به حکم همکار دیگه اضافه میشه از حکم همکار دیگه کم میشه . کاش تجدید نظر گردد .
بهار
Netherlands
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
۰
جالبه کارمندان دانشگاه آزاد سریع اعتصاب میکنند اما اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد که از کمترین میزان افزایش حقوق در ستل ۹۸ بهره مند شدند و حق جذب آنها نیز بسیار پایین است .حق غائله مندی یک هیات علمی دانشگاه آزاد ۹۰ هزار تومان است اضافه حقوق ۹۸امسال ۳۰۰ هزار تومان بود
عباس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
۰
سخنگوی محترم دانشگاه در خصوص اموال تریلیاردی دانشگاه که زمانی می خواستن وقف کنند حرفی بزنند این اموال کی به درد دانشگاه خواهد خورد آیا وقت آن نیست که مقداری از این اموال به نقدینگی تبدیل و به چرخه مالی دانشگاه تزریق و به داد کارکنان و مشکلات مالی واحد ها برسد تا این مشکلات نیز حل شود و یا نسبت به در آمد زائی این ساختمانها به جای خالی ماندن فکری شود؟ به نظر این ها همه تدبیر است چرا که دانشگاه درا است و دارندگی و برازندگی و متاسفانه دانشگاه از داشتن در فشار است !
حسين نجفي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
۰
با سلام-جناب آقاي حيدري اتفاق مثبت يعني: پرداخت هزينه هاي بيمه مازاد درمان كه يكسال است عقب افتاده-پرداخت كارت هديه به تمام كاركنان دانشگاه آزادسراسر كشور نه فقط كارت هديه به دانشگاه آزاد تهران- پرداخت حق جذب بطور مساوي به همه نه فقط حق جذب بعضي ها100% باشه-اگر كاهش حقوقي باشه شامل همه بشه(كارمند و هيات علمي)
امیر
Georgia
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
۰
اتفاقا حقوق دانشگاه آزاد نسبت به سایر ارگان ها خیلی بیشتره .همش هم اعتراض دارن .چرا ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
۰
دانشگاه آزادبعد ازگذشت بیش از سی سال ازتاسیس آن ، هنوز زیرنظر نظرقانون کار کشورقرارنگرفته است واین کاملابه ضررکارکنان واساتیدآن است ۰
کارمند فلک زده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
۰
تا دانشگاه تابع و مشمول قوانین استخدامی وزارت کار (قانون کار) یا وزارت علوم نشود مثل روند گذشته هر گروهی با مدیریت سلیقه ای با هدف تامین منافع مادی گروه خود بدون تبعیت و اجرای اسناد بالا دستی استخدامی نظام اسلامی همچون قانون کار اذامه به بقای قشرمرفه خود می نمایند هر چند که کارمندان زحمتکش دانشگاه از حقوق کامل قانونی مادی و معنوی خود برخوردار نباشند با کسر حقوق با بخشنامه های جدید خلق الساعه داشته باشند.
عزیزان مدیران عالی رتبه دانشگاه ! مباحث علمی شرکت های دانش بنیان یا نسل جدید دانشگاه ها یا دانشگاه کارآفرین یا ایجاد دانشگاه درآمد زا را اگر در دانشگاه نتوانستید اجرا و عملی کنید چرا برای جبران مخارج حفوق ها و همایش های با هزینه های سنگین میخواهید با صدور بخشنامه های جدید از سفره کارمند قشر ضعیف دانشگاه کم کنید ؟؟؟؟!!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۰
سلام حذف تفاوت تطبيق بدليل عدم محاسبه در زمان بازنشستگي به ضرر كليه همكاران مي باشد با سپاس
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
۰
جناب حیدری عزیز با توجه به شرایط کنونی دانشگاه و ریزش دانشجو و وجود تورم بد نیست ساختار و چارت سازمانی مسئولین از جمله روسای دانشکده ها و معاونین و مدیران آنها هم حذف و یا در صورت ضرورت کم شود. فقط کارمندان بدون پست و ضعیفتر مورد از لحاظ کم کردن مزایای مورد توجه نباشد ممنون
بهار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
۰
کارمندان سریع اعتصاب کردند ولی بخدا وضع هیات علمی دانشگاه آزاد خیلی بدتر است .و کارشون به مراتب سخت تر تدریس همیشه سخت تر از هر نوع شغل دیگری است .در یافتی ک هیات علمی با ۱۸ سال سابقه و مدرک فوق لیسانس کمتر از سه ونیم ملیون است کی باورش میشه
نصری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۴
۰
سلام چرا به خانم های شاغل حق اولاد وعائله مندی تعلق نمیگره
بيطرف
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
۰
متاسفانه كار دست كاردان نيست وبا سرخوردگي وياس كاركنان هرروز باعث افول بيشتر مجموعه خواهد شد
کارمند دانشگاه آزاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
۰
ظلم آشکار به کارمنداست به کدامین گناه با کارمند خدوم چنین ظالمانه برخورد می کنید،
رط
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
۰
چرا به خانمی که همسرش هم عضو هیات علمی هست، حق اولاد و حق همسر داده نمیشه؟
بقیه هم ، همسرانشون جاهای دیگه شاغل هستند و از اونجا حق اولاد و حق همسر می گیرند
هلدینگ شایسته