دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی

مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی جوانان 2020 سوئیس امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد.
کد خبر : 463445
مراسم-بدرقه-کاروان-اعزامی-به-بازیهای-المپیک-زمستانی-جوانان-2020-سوئیس-برگزار-شد.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک زمستانی جوانان 2020 سوئیس امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.


این مراسم که با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رغبتی، اسبقیان و عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، پیشکسوتان،کادر فنی و ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان، مسئولین فدراسیون و خانواده‌های ملی‌پوشان و جمعی از اصحاب رسانه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.


رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای اسکی‌بازان جوان اعزامی گفت: درواقع اسکی بازان که با کوه و برف در ارتباط‌اند طبع بلندی دارند و بسیار مهربان و سخت کوش هستند و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هر چه در توان داشت از اسکی بازان اعزامی به این بازی‌ها حمایت کردند.


وی افزود: البته ما از اسکی بازان انتظار قهرمانی نداریم اما مطمئنیم بدون تردید این عزیزان با تمام تلاش به مصاف رقبای خود خواهند رفت و همین برای ما ارزشمند است و معتقدیم اسکی می‌تواند در بازی‌های المپیک 2024 و 2028 با ظرفیت بسیار خوبی که برای توسعه این ورزش ایجاد شده نمایش خوبی داشته باشد.


رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه ضمن قدردانی از مجموعه فدراسیون اسکی کادر فنی و ملی پوشان اعزامی برای کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان آرزوی موفقیت کرد.


در ادامه عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی ضمن قدردانی از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: بدون تردید این جوانان و آینده سازان اسکی با تمام توان به مصاف حریفان المپیکی خود می‌روند.


در خاتمه این مراسم از 6نفر از ملی‌پوشان تیم ملی اسکی آلپاین و همچنین اسکی روی چمن که در رقابت‌های نونهالان و نوجوانان آسیا،جام جهانی و کاپ جهانی موفق به کسب مدال شدند تقدیر به‌عمل آمد.


ایران در نخستین دوره بازی‌های المپیک جوانان با 3 نماینده و در دومین دوره بازی‌های المپیک جوانان با دو نماینده شرکت داشت.


سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 19 دی ماه تا 2 بهمن در لوزان سوئیس برگزار و تیم ملی ایران با 6 نماینده و با سرپرستی عبدی افتخاری راهی این بازیها خواهد شد.


نفرات اعزامی به سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان:


تیم ملی اسکی آلپاین: آرتمیس حسینی _ روهام صبا
 تیم ملی اسکی صحرانوردی: فرنوش شمشکی _ امیرحسین بندعلی
 تیم ملی اسکی کوهستان: رکسانا ساوه شمشکی _ علی کلهر
مربیان:باقر کلهر (آلپاین مردان) _ سمیرا زرگری (آلپاین زنان)
احمد کاویان (صحرانوردی)ابوالفضل ساوه ای (کوهستان)


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته