دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1398 - 15:56
صالحی امیری:

اظهار تأسف رئیس کمیته ملی المپیک از رفتار مربیان خارجی/ ریشه همه گرفتاری‌های فوتبال تحریم است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جای تأسف است که مربیان خارجی هیچ‌گونه دغدغه‌ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند.
کد خبر : 450633

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری با انتقاد از رفتار مربیان خارجی نسبت به هواداران تیم ملی و باشگاهی در فوتبال ایران گفت: جای تأسف است که مربیان خارجی هیچ‌گونه دغدغه‌ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند و تنها به دنبال مطالبات ارزی خود هستند و این رفتار شایسته مردم بزرگ ایران نیست. در روز‌های اخیر شاهد برخی تحرک‌ها و برچسب‌زنی در سطح مدیران، قهرمانان و هواداران و بازیکنان هستیم که قطعاً برای فضای ورزش کشور زیان‌بار خواهد بود.


وی افزود: ما باید مطالبه به‌حق جامعه بزرگ هواداران را درک کنیم و برای رفع دغدغه‌های آنان حداکثر تلاش را داشته باشیم. همه عزیزان، مدیران، نمایندگان و قهرمانان و مردم عزیز می‌دانند مشکل جدی ورزش ایران در وقایع اخیر مربوط به انتقال ارز در رفتار‌های خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران نهفته است و ریشه اصلی مشکلات موجود در فوتبال در این بخش هم تحریم‌های ظالمانه است.


صالحی امیری گفت: برای اطلاع مردم عزیز عرض می‌کنم، کمیته ملی المپیک در شرایط فعلی برای انتقال ارز جهت رویداد بزرگ و بین‌المللی بازی‌های المپیک توکیو با چالش جدی مواجه است، ولی با اهتمام و تلاش همه دست‌اندرکاران این مشکل نتوانسته خللی در برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌ها و کاروان ایران به وجود آورد و ان‌شاءالله در کنار هم از این گذر سخت عبور خواهیم کرد.


رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: همگان می‌دانند در گذشته از محل منابع و کمک‌های فیفا مطالبات مربیان خارجی پرداخت شده است، اما با شرایط تحریمی کنونی امکان هرگونه نقل‌وانتقال ارزی مشکل شده و تلاش‌های زیادی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر ورزش و جوانان، وزارت خارجه و سایر نهاد‌ها برای حل این مشکل صورت گرفته است.


صالحی امیری اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه برنامه و تلاش‌های خود را برای انتقال ارز ازجمله برای باشگاه استقلال برای مردم و هواداران تشریح کنند و مطمئناً آگاهی و اعتماد هواداران عزیز از خدمات خدمتگزاران خود در ورزش کشور به‌عنوان سرمایه اصلی ما محسوب می‌شود.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته