دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت استقلال در گفتگو با آنا:

پیشکسوتان سهمی از استقلال نمی‌خواهند/ انگیزه بازیکنان در غیاب استراماچونی بالا بود

پیشکسوت استقلال گفت: انگیزه و جدیت شاگردان استراماچونی در غیاب او بالا بود و آن‌ها می‌توانند از سد شاهین بوشهر عبور کنند.
کد خبر : 450141
_MID3230.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی در راه بازگشت به ایران است و احتمال نشستن او روی نیمکت استقلال در دیدار با شاهین بوشهر وجود دارد. در این میان بحث انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پس از استعفای امیرحسین فتحی مطرح است چراکه رابطه فتحی با استراماچونی مناسب نبود و مدیرعامل جدید باید بتواند ارتباط خوبی با سرمربی آبی‌پوشان برقرار کند.


محمد نوری درباره شرایط استقلال با حضور مدیرعامل جدید به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: علی فتح‌الله‌زاده و کاظم اولیایی سابقه مدیرعاملی در باشگاه استقلال را در کارنامه دارند و می‌توانند در این باشگاه موفق باشند. رأی هواداران بیشتر روی فتح‌الله‌زاده است و وزارت ورزش و جوانان می‌تواند به خواسته هواداران اهمیت دهد. 


وی ادامه داد: استقلال متعلق به هواداران است و در غیاب آن‌ها این باشگاه با مشکل مواجه می‌شود. امیدوارم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، بهترین تصمیم را درباره استقلال بگیرد و فردی را انتخاب کند که بتواند به پیشرفت استقلال کمک کند. البته که باید مدیرعامل استقلال هر چه زودتر منصوب شود تا کارها روی غلتک بیفتد.


پیشکسوت استقلال تأکید کرد: در غیاب آندره‌آ استراماچونی همراه با چند نفر از بازیکنان سابق استقلال به تمرین تیم رفتیم و شاهد انگیزه بالای بازیکنان بودیم. تمامی بازیکنان استقلال متحد و با جدیت تمرین می‌کردند و بدون شک با حضور استراماچونی شرایط بهتر می‌شود. برتری در دیدار فردا مقابل شاهین بوشهر باعث می‌شود تا آبی‌پوشان در کورس قهرمانی باقی بمانند و با آمادگی که بازیکنان در تمرین داشتند، به‌نظرم این اتفاق رخ می‌دهد.


نوری با اشاره به اینکه پیشکسوتان حامی استقلال هستند و سهمی از این باشگاه نمی‌خواهند، تصریح کرد: تمامی بازیکنانی که روزی برای تیم بزرگ استقلال بازی کردند، هدفشان موفقیت این تیم بوده است. کسی به دنبال پست و مقام نیست و اگر مسئولیتی به بازیکنان قدیمی می‌دهند تنها در راستای کمک به تیمی بوده و خواهد بود که جوانی پیشکسوتان در آن سپری شده است. امیدوارم افرادی که دوست ندارند موفقیت استقلال رقم بخورد در رسیدن به هدف خود ناکام باشند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته