دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1398 - 16:21
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت خبر داد؛

انهدام پاتوق ۵ شرور در شمال شهر تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و انهدام پاتوق تعدادی شرور در شمال شهر تهران، خبر داد و گفت: در این عملیات پنج شرور سابقه دار دستگیر شدند.
کد خبر : 463381
785.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس پایتخت، سعید راستی از شناسایی و انهدام پاتوق تعدادی شرور در شمال شهر تهران، خبر داد و گفت: با دریافت شکایت‌های مردمی در خصوص حضور تعدادی افراد شرور در یک واحد مسکونی در حوالی میدان ونک و ایجاد ناامنی در منطقه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.


وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که فردی محل مسکونی‌اش را در اختیار تعدادی افراد شرور سابقه‌دار قرار داده است و رفت و آمدهای افراد غریبه در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز و سر و صدای آنان امنیت ساختمان و محله را برهم زده است.


رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، گفت: تیم‌های مختلف این مرکز، پاتوق متهمان را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند و رفت و آمد آنان را تحت کنترل خود درآوردند. مراقبت‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته دو تیم از مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت برای دستگیری متهمان به مخفیگاه آنان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی پنج شرور سابقه‌دار را در این محل دستگیر کنند.


راستی با بیان اینکه، متهمان دستگیرشده از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده و در سوابق خود جرائمی همچون، اخلال در نظم عمومی، سرقت مقرون به آزار، قمه‌کشی، نزاع دسته‌جمعی و… دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد شرور تعدادی سلاح سرد کشف شد.


وی با اشاره به اینکه این مکان به پاتوقی برای مجرمان فراری تبدیل شده بود و دو تن از افراد دستگیر شده از اراذل تحت تعقیب این پلیس بوده، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته