دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1398 - 13:52
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت:

پاتک پلیس به قهوه‌خانه‌ای که محل تردد اشرار و سارقان شده بود

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از پاتک پلیس به قهوه‌خانه‌ای که محل تردد اشرار، سارقان و مالخران شده بود، خبر داد و گفت: مراحل قانونی برای پلمب قهوه‌خانه درحال انجام است.
کد خبر : 449661
44.jpg

نادر مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دستگیری 2 متهم در محدوده منطقه مهرآباد جنوبی خبر داد که قهوه‌خانه خود را پاتوقی برای تردد سارقان، مالخران، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و اشرار کرده بودند و درباره جزئیات این خبر گفت: بعد از واصل شدن خبری مبنی بر اینکه یک قهوه‌خانه در غرب تهران به پاتوق اراذل و اوباش تبدیل شده است، تیمی از معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت برای بررسی موضوع تشکیل شد.


وی ادامه داد: بعد از اعزام مأموران به محل و تکمیل تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد، لذا مأموران اقدامات لازم را برای دستگیری متصدی این قهوه‌خانه انجام دادند و هنگام بازداشت این فرد، فرد دیگری نیز که سلاح سرد و تجهیزات دفاعی همراه داشت بازداشت شد.


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت تصریح کرد: این واحد صنفی که به پاتوق اراذل تبدیل شده بود، فاقد مجوزهای قانونی برای فعالیت بود و مراحل قانونی برای پلمب قهوه‌خانه درحال انجام است و دو متهم نیز برای ادامه روند رسیدگی در اختیار دادسرا قرار گرفته‌اند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: اشرار پلیس امنیت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته