دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1398 - 14:15
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت پایتخت:

شرور محله فلاح بازداشت شد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار محله فلاح تهران خبر داد.
کد خبر : 445026
3535.jpg

سعید راستی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بازداشت یکی از اشرار منطقه فلاح تهران خبر داد و گفت: چهارشنبه(22 آبان ماه) بود که وقوع یک فقره درگیری در منطقه فلاح تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام می‌شود و شهروندان به پلیس خبر می‌دهند که فردی جوان با سلاح سرد، دو نفر از اعضای یک خانواده را مصدوم کرده و از محل گریخته است.


وی ادامه داد: بعد از گزارش مردمی، تیمی از مأموران پلیس امنیت برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام می‌شوند و در آنجا مشاهده می‌کنند که دو نفر از شهروندان به‌دلیل جراحات وارده نزد مأموران اورژانس هستند.


رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: این شرور به‌دلیل مسائل مالی با مصدومان درگیر شده بود لذا نزد مصدومان شناخته شده بود. به‌همین دلیل مأموران با شناسایی مخفیگاه وی و رصد کامل این مکان، در عملیاتی غافلگیرکننده متهم را دستگیر و به اداره پلیس امنیت پایتخت منتقل کردند.


راستی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده حدود 28 سال سن دارد و در گذشته نیز سابقه درگیری و نزاع داشته است و از اراذل و اوباش سابقه‌دار محسوب می‌شود. مأموران پلیس این فرد را در کمتر از 24 ساعت بعد از درگیری بازداشت کردند و درحال حاضر نیز پرونده به مراجع قضائی ارسال شده است.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته