دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1398 - 19:15
حسن بیگی:

3 هزار 593 نفر از داوطلبان تهرانی انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شدند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: از مجموع ۳۸۷۹ نفر داوطلب ثبت نام شده در استان تهران تعداد ۳۵۹۳ نفر تأیید، ۴۵ نفر انصراف و ۲۲۳ نفر هم رد صلاحیت شدند.
کد خبر : 463196
3.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شکرالله حسن بیگی بعدازظهر امروز در نخستین نشست مشترک مسئولین حراست و بازرسی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار کرد: بی‌طرفی مجریان در ستاد انتخابات استان تهران به معنای انفعال در برابر تخلفات نیست و نمی‌توانیم نسبت به تخلفات انتخاباتی بی‌تفاوت باشیم.


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران افزود: از مجموع ۳۸۷۹ نفر داوطلب ثبت نام شده در استان تهران تعداد ۳۵۹۳ نفر تأیید، ۴۵ نفر انصراف و ۲۲۳ نفر هم رد صلاحیت شدند و بی‌طرفی در انتخابات در گرو اشراف عوامل اجرایی برگزاری انتخابات است و آموزش‌های لازم در این خصوص را در دستور کار داریم.


حسن بیگی بیان داشت: هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت و بازرسین ۳ رکن دخیل در برگزاری انتخابات هستند و طبق قانون نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت در روز انتخابات را بر عهده دارند.


وی گفت: فرمانداران افراد جسور، توانمند و مدیر را به عنوان نماینده در حوزه رأی‌گیری انتخاب کنند و بدانید که در شرایط فعلی هیچ وظیفه‌ای مهم‌تر از برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور همه آحاد و اقشار مردم برای مأیوس کردن دشمنان برای کارگزاران نظام وجود ندارد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته