دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ترقی در گفتگو با آنا:

حماسه 9 دی مهار فتنه‌های بعدی را ممکن کرد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: زنده نگاه داشتن حماسه نهم دی موجب شده تا فتنه‌های بعدی به‌جای اینکه هشت ماه به طول بینجامد در مدت زمان بسیار کمی مهار شود.
کد خبر : 463072

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: یکی از عوامل مصونیت‌بخشی به ملت ایران در برابر فتنه‌ها، زنده نگاه داشتن حماسه نهم دی است.


وی افزود: اگر مردم، مقصران فتنه 88 و واردکنندگان خسارت به کشور را فراموش کنند، قطعاً امکان تجدید دوباره این فتنه در آینده وجود دارد؛ بنابراین باید مردم هر ساله در نهم دی، توان تحلیل فتنه 88 را داشته باشند و نقش عوامل مختلف در این فتنه را بررسی کنند تا دچار چنین حوادثی نشوند.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: خوشبختانه زنده نگاه داشتن حماسه نهم دی موجب شده تا فتنه‌های بعدی به‌جای اینکه هشت ماه به طول بینجامد در مدت زمان بسیار کمی مهار شود و نیز مردم از فتنه‌گران فاصله بگیرند و اجازه ندهند از اعتراضات بحق مردمی سوءاستفاده کنند و کشور را به سمت بی‌ثباتی و ناامنی پیش ببرند.


ترقی بیان کرد: کسانی‌که به‌دنبال به فراموشی سپردن دلایل و عوامل فتنه 88 هستند، عمدتاً‌ فتنه جدید را در بازه‌های زمانی مختلف دنبال می‌کنند.


وی گفت: فتنه‌گران در آستانه انتخابات تلاش می‌کنند تا فتنه جدیدی را به راه بیندازند؛ لذا برای موفقیت فتنه بعدی درصدد پاک کردن ذهن مردم از فتنه 88 و یوم‌الله نهم دی هستند، اما مردم ایران در برابر چنین بازی‌هایی هوشیار هستند و فریب نخواهند خورد.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته