دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1394 - 10:36

رئیس واحد شاهرود: از طرح‌های کارکنان در راستای ارتقای کیفیت دانشگاه حمایت می‌کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: از طرح‌های کارکنان در راستای ارتقای وضعیت صنفی آنان و نیز بهبود هر چه بیشتر کیفیت دانشگاه حمایت می‌کنیم.
کد خبر : 46277

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، احمد دزیانیان در جمع همکاران خود با قدردانی از زحمات آنان افزود: وجود کارکنانی پرتلاش و خدوم در بدنه دانشگاه یک نعمت برای آن محسوب می‌شود و باید از این پتانسیل به نحو احسن استفاده شود.


وی سیاست مدیریت سازمان مرکزی دانشگاه به خصوص شخص دکتر میرزاده را بر حمایت از مجموعه کارکنان دانشگاه برشمرد و بیان کرد: وجود بخشنامه‌هایی در زمینه معیشت کارکنان و نیز رفع مشکلات صنفی و کاری آنان از سوی سازمان نشان‌دهنده این موضوع است.


دزیانیان گفت: در سال جاری با مساعدت سازمان مرکزی دانشگاه تبدیل وضعیت پرسنلی 136 نفر از کارکنان انجام خواهد شد.


عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، چاپ نشریه جدید "چاره" را یکی از هنرها و ابتکارات خوب حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه دانست و اظهار کرد: خصوصیت این نشریه خودمانی بودن و یکدلی با کارکنان دانشگاه است به طوری که کاملا مشهود است که هدف و خط مشی این نشریه رویکردی صمیمانه با کارکنان در انعکاس حرف دل آنهاست.


دزیانیان با بیان اینکه کارمندان و اعضای هیات علمی به مثابه دو بال یک پرنده می‌مانند که در ارتقای کمی و کیفی دانشگاه تلاش می‌کنند، گفت: همکاری صمیمانه اعضای دانشگاه می‌تواند رسیدن به این هدف را تسریع کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از کارکنان خواست تا همچون گذشته در طرح های کلی و جزئی دانشگاه با ارائه نظر و دیدگاه‌های خود این مجموعه علمی را یاری کنند تا با قرار گرفتن در بطن امور بتوانند یار نزدیکتری به دانشگاه باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته