دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر/

قبولی 100 درصدی دانشجویان دامپزشکی واحد ارومیه در آزمون جامع پیش‌درمانگاهی

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بیان کرد: امسال دانشجویان دامپزشکی ورودی 90 این واحد در آزمون پیش درمانگاهی در بین دانشکده‌های دامپزشکی کشور به‌صورت سراسری برگزار می‌شود، توانستند 100 درصد قبولی را کسب کنند.
کد خبر : 46253

دکتر علی سقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دانشجویان دامپزشکی بعد از گذشت 4 سال برای ورود به درمانگاه امتحان آزمون جامع پیش‌درمانگاهی می‌دهند که بعد از قبولی در این آزمون به درمانگاه ورود می‌کنند.


وی از زحمات همکاران و دانشجویان در انجام برنامه ریزی‌های لازم برای کسب این مهم قدردانی کرده و ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق و کمی تلاش بیشتر می‌توان در بسیاری از مراحل دیگر هم به موفقیت‌های بیشتری دست یافت.


همایش تیراندازی با کمان در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد‎


در رویدادی دیگر، به مناسبت اختتامیه هفته تربیت بدنی همایش تیراندازی با کمان با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد.


این همایش با حضور علی دهقان مسئول هیات تیراندازی با کمان استان آذربایجان غربی و اعضای تیم تیراندازی خواهران در محوطه این دانشگاه برگزار شد.


از حاشیه های این مراسم تیراندازی نمادین دکتر عزیز جوانپور هروی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به همراه دکتر صانعی فرد دبیر هیات امنای استان و دکتر سامعی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب