دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 15:18
با حضور بیش از 150 کوهنورد دانشجو از 29 واحد دانشگاهی؛

همایش سراسری کوهنوردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد فیروزکوه برگزار شد

برای نخستین بار، با هماهنگی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، در 5 روز و با حضور چشمگیر150 کوهنورد دانشجو از 29 واحد دانشگاهی، همایش سراسری کوهنوردی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر : 46151

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تعداد تیم‌های شرکت کننده در بخش آقایان 21 تیم و 119 دانشجوی پسر از واحدهای یادگارامام (ره)، ایلام، کرج، شاهرود، همدان، اراک، تهران غرب، کرمانشاه، بیرجند، خراسان شمالی، ارومیه، فیروزکوه، تهران جنوب، تبریز، زاهدان، قم، زنجان، میانه، آمل، ساری و یاسوج بوده که موفق به صعود قله صعب العبور لاکمر در منطقه سوادکوه شدند.


در بخش دختران نیز 8 تیم و 31 دانشجوی دختر از واحدهای، تهران غرب، بیرجند، دماوند، زاهدان، ارومیه، یاسوج و قم بوده که موفق به صعود از قله میشینه مرگ فیروزکوه شدند.


مدیر تربیت بدنی واحد فیروزکوه توضیح داد: این دو صعود موفق از بیاد ماندنی‌ترین صعودهای دانشگاه آزاد اسلامی بوده‌اند که با هدف تشویق جوانان به ورزش مفرح کوهنوردی و کوه‌پیمایی تدارک دیده شدند.


مهندس ابراهیم‌زاده با تشکر از دکتر دادکان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل تحول بسیار عمیقی که در عرصه ورزش دانشگاهی ایجاد کرده‌اند گفت: امروز کمتر کسی است که درباره برنامه ریزی دقیق و ارزنده دکتر دادکان و معاونان ارزشمندشان صحبت نکند. انصافا وی توانمندی خودرا در ورزش نشان داده و این تحول عمیق نشان از این موضوع دارد.


ابراهیم زاده همچنین از آقایان وطنی، رئیس هیات کوهنوردی شهرستان فیروزکوه، تبار و باباپور مسئولان هلال احمر فیروزکوه و قاسم عرب مسئول ترمینال حمل و نقل فیروزکوه که کمک کردند تا هردو صعود با موفقیت برگزار شود قدردانی و تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب