دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 11:00

حضور رئیس و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در خوابگاه خواهران

رئیس و معاون دانشجویی فرهنگی به همراه چند تن دیگر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از خوابگاه جدید خواهران دانشجو بازدید کردند.
کد خبر : 46037

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، در این بازدید صمیمی که تا پاسی از شب ادامه داشت، دکتر عباس شیخ‌الاسلامی با شنیدن مسائل و مشکلات دانشجویان دستور پیگیری برخی از موارد درخواست شده از سوی دانشجویان را صادر کرد.



پس از بازدید، رئیس دانشگاه به همراه دکتر علی پیمانی‌زاد معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر محمد منشی طوسی مدیر کل دانشجویی و سایر مسئولان در نشستی با دانشجویان در محل نمازخانه این خوابگاه به سوالات مطرح شده از سوی آنان پاسخ گفتند.


شیخ‌الاسلامی خطاب به دانشجویان گفت: دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی شماست، قدر آن را بدانید چون بهترین دوستان شما در خوابگاه هستند.



وی در رابطه با مسائل و آسیب‌های اجتماعی نکاتی را گوشزد کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی و تفریحی ویژه از جمله استفاده از سالن ورزشی، زیارت بارگاه رضوی و سایر برنامه‌های متنوع دیگر برای دانشجویان خوابگاه در نظر گرفته شده است.


معاون دانشجویی فرهنگی واحد مشهد هم بر رعایت قوانین خوابگاه تاکید کرد و گفت: بسیاری از مسائل با تقویت حس کار جمعی و گروهی در محیط خوابگاه حل می‌شود.


به گزارش آنا، این خوابگاه ظرفیت 320 نفر را داراست و اکنون 250 دانشجو در آن ساکن هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته