دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 09:04
در جلسه مدیران مالی و اداری دانشکده‌های واحد تهران مرکزی

دکتر نوابخش: مسئولیت‌پذیری و ایده‌پردازی از بارزترین شاخصه‌های یک مدیر مدبر است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با تاکید بر برنامه‌ریزی منطقی برای تحقق اهداف بلندمدت در هر دانشکده تصریح کرد: مسئولیت‌پذیری و ایده‌پردازی از بارزترین شاخصه‌های یک مدیر مدبر است.
کد خبر : 46002

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهرداد نوابخش در جلسه مدیران مالی و اداری دانشکده‌های واحد تهران مرکزی با تاکید بر ایجادی فضایی سالم، بانشاط و مناسب برای دانشجویان، استادان و کارکنان در دانشکده‌ها گفت: برای تحقق اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در هر دانشکده به فراخور نیاز و شایستگی استادان ارزشمند، دانشجویان عزیز و کارکنان گرامی ضروریست مدیران اداری و مالی هر دانشکده در هماهنگی و تعامل بیشتری باشند.


نوابخش گفت: مدیرانی در امور جاری موفق عمل می کنند که علاقه خاصی به حرفه خود داشته باشند و همچنین از خرد جمعی استفاده کنند.


وی با تاکید بر جلوگیری از تفکرات سلیقه‌ای و نهادینه سازی خرد جمعی در سیستم مدیریتی افزود: هر دانشکده می‌تواند اتاق فکرهایی با حضور نمایندگانی از بین کارکنان، استادان و دانشجویان راه‌اندازی کند تا بتوانند مسائل و مشکلات احتمالی را شناسایی و از ایده‌ها و پیشنهادات سازنده در پیشرفت امور استفاده کند.


نوابخش با تاکید بر ایجاد روابط تعاملی مدیران دانشکده‌ها با مدیران ستادی دانشگاه خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا زمینه تعامل مدیران اداری و مالی هر دانشکده با بخش‌های مختلف ستادی فراهم شود و به جای روابط تقابلی نوعی ارتباط تعاملی در راستای اجرایی شدن امور ایجاد کنیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در پایان با تاکید بر اینکه هر مدیری در دانشکده‌ها بازوی اجرایی در دانشگاه است، گفت: افزایش تعداد کلاس‌ها، یکسان‌سازی و تجهیز کلاس‌ها، تجهیز اتاق استادان، تجهیز امکانات کارکنان، افزایش سرعت اینترنت و گسترش فضای کتابخانه‌ها و سلف سرویس از جمله اقداماتی است که باید با برنامه‌ریزی مدیران در دانشکده‌ها انجام پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته