دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1394 - 16:20
سارویی در جمع مسئولان ورزش استان فارس عنوان کرد

کاهش ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی با هدایت جوانان و دانشجویان به سمت ورزش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در جمع مسئولان و مدیران ورزش واحدها و مراکز دانشگاهی استان اظهار کرد: اگر در محیط دانشگاه و جامعه دانشجویان و جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم و شرایط مطلوب برای آنان فراهم کنیم، روز به روز شاهد کاهش چشمگیری در ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه هستیم.
کد خبر : 45944

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی، توجه ویژه‌ دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله ورزش و جایگاه آن در سلامت جامعه را یادآور شد و گفت: رئیس دانشگاه دلیل این امر را هم موفقیت‌های دانشجویان ورزشکار دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی و هم شور و نشاط موجود در موفقیت تحصیلی آنان می‌داند.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد فارس، جایگاه ویژه‌ ورزش دانشگاه آزاد در سطح ملی و بین المللی را نتیجه عملکرد مثبت حوزه معاونت ورزش دانشگاه و حمایت همه‌جانبه و توجه جدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تک‌تک ما مسئولان باید با الگو گرفتن از مدیران و زحمتکشان حوزه ورزش دانشگاه در ایجاد محیطی سالم و پرنشاط از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.


سارویی افزود: من از شما مدیران و مسئولان تربیت بدنی که در واحدها و مر اکز دانشگاهی مشغول به‌کار هستید، می‌خواهم با یک برنامه‌ریزی اصولی و منطقی، استفاده از کادری مجرب و با تلاش و پشتکار مضاعف و نظارت همه‌جانبه در استعدادیابی دانشجویان در رشته‌های ورزشی کمر همت را بسته تا به یاری خداوند متعال در مسابقات کشوری حایز رتبه‌های برتر شویم.



رئیس واحد شیراز خطاب به مدیران تربیت بدنی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم و با اجرای برنامه‌های تربیت‌بدنی در رشته‌های متنوع روز به روز به نقش تربیت‌بدنی و ورزش در چرخه تعلیم و تربیت توجه جدی شود و نقش آن در سلامت جامعه و کاهش ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی با هدایت جوانان به سمت ورزش نشان داده شود.


در ادامه این جلسه دکتر سید محمد علی میرحسینی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد شیراز طی سخنانی درباره اعزام تیم و میزبانی مسابقات و حضور حداکثری در رشته‌های ورزشی و همچنین توجه ویژه به جشنواره ورزشی و تدوین تقویم ورزشی مسابقات در نیم‌سال اول تحصیلی 95-94 و تعیین میزبانان سخن گفت و همه شرایط را با مسئولان و مدیران تربیت بدنی مورد بررسی قرار داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته