دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاونان دانشجویی فرهنگی و پژوهش و فن‌آوری واحد سراب منصوب شدند

معاونان دانشجویی فرهنگی و پژوهش و فن‌آوری واحد دانشگاهی سراب در احکامی از سوی رئیس این دانشگاه منصوب شدند.
کد خبر : 45884

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدعلی دادخواه و دکتر فرید سرکاراتی با صدور احکامی از سوی دکتر سیاوش محمدزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب به عنوان سرپرستان معاونت دانشجویی فرهنگی و پژوهش و فن‌آوری این واحد دانشگاهی منصوب شدند.


محمدزاده در مراسم معارفه ایشان با تاکید بر اهمیت امور فرهنگی در دانشگاه و ارائه برنامه‌های فرهنگی خواستار گسترش فعالیت‌های فرهنگی واحد سراب و برنامه‌ریزی به منظور توسعه امکانات رفاهی برای دانشجویان شد.


وی اظهار کرد: فعالیت‌های دانشجویی باید در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه باشد تا با ایجاد ارتباط و همکاری با مراکز، موسسات و نهادهای فکری، فرهنگی و انقلابی به گسترش و تعمیق ارزش‌های اسلامی، ایرانی و انقلابی بپردازد.


محمدزاده برای دادخواه آرزوی موفقیت کرده و افزود: دادخواه از معاونان خوش‌نام و باسابقه دانشجویی و آموزشی واحد بوده و با تجربه و مسئولیت‌پذیری که از وی سراغ دارم بدون شک واحد از خدمات ارزنده‌اش بهره‌مند خواهد شد.


وی از تمامی معاونان و مسئولان حاضر خواست که نهایت همکاری را در انجام امور فرهنگی و دانشجویی با معاون جدید به عمل آورند.


دادخواه از اعضای هیات علمی گروه دامپزشکی واحد سراب است و پیش از این نیز دو دوره معاونت دانشجویی و آموزشی واحد را به عهده داشته است.



جلسه معارفه سرکاراتی


محمدزاده در مراسم معارفه معاون پژوهشی هم با بیان اینکه سرکاراتی از اعضای هیأت علمی باسابقه در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سراب است، گفت: وی فردی خوشنام، بااخلاق، منظم، مسئولیت‌پذیر و تجربه مفید علمی و اجرایی است و از وی انتظار می‌رود با لحاظ کردن دقت سرعت و کیفیت توام با اخلاق محوری و منطق در انجام امور پژوهشی بسترسازی لازم را برای کسب موفقیت‌های پژوهشی بیش از گذشته فراهم کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب اظهار کرد: واحد سراب به منظور تحقق سیاست‌های دانشگاه برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان و کاستن از میزان وابستگی به شهریه دانشجویان قدم‌های مثبت و قابل توجهی برداشته است که مسلما تلاش بیشتر حوزه معاونت پژوهشی می‌تواند در رسیدن به اهداف مجموعه این واحد را یاری و پشتیبانی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته