دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نماینده حوزه فناوری استانداری آذربایجان شرقی: فعالیت‌های پژوهشی حاکی از وجود فضای مناسب تحقیقاتی در واحد صوفیان است

نماینده تام‌الاختیار حوزه علم و فناوری استانداری آذربایجان شرقی گفت: فعالیت‌های برتر پژوهشی حاکی از وجود فضای مناسب تحقیقاتی و گروه‌های فعال و فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان است.
کد خبر : 45849

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه‌ای که با حضور بخشدار صوفیان و اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان در مرکز پژوهش‌های استانداری تشکیل شد بر همکاری در زمینه‌های پژوهش و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان واحد صوفیان تأکید شد.


در این جلسه با تشریح فعالیت‌های پژوهشی واحد صوفیان و ارائه چندین محصول دانش‌بنیان و ثبت‌شده در زمینه‌های مختلف زمینه همکاری و تعامل علمی و حمایت مادی و معنوی فراهم شد.


نماینده تام‌الاختیار استاندار آذربایجان شرقی گفت: این فعالیت‌ها حاکی از وجود فضای مناسب تحقیقاتی و گروه‌های فعال و فناور در واحد صوفیان است که می‌توان با تأسیس چندین شرکت دانش‌بنیان وارد مرحله تولید شد.


دکتر علی جهانگیری افزود: تیم ما در این مرکز بسترساز است و در زمینه معرفی به نهادهای مالی و اعتباری و شرکا و همکاری سازمان‌های ذی‌ربط و سرمایه‌گذاران برای تولید محصولات در کنار شما خواهیم بود .


مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از تیم‌های تحقیقاتی واحد صوفیان برای حضور در سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز- ربع رشیدی دعوت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته