دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصاویری از استقبال دلواپسان اصفهانی از جک استراو

در پی سفر جک استراو وزیر سابق امور خارجه انگلستان به اصفهان تجمع اعتراضی مردمی ـ دانشجویی در مقابل هتل عباسی این استان شکل‌ گرفت.
کد خبر : 45845
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری فارس، جک استراو وزیر اسبق خارجه انگلستان امروز وارد شهر اصفهان شد. در پی انتشار خبر حضور جک استراو در اصفهان، گروهی از دانشجویان بسیجی در واکنشی اعتراض آمیز به این اتفاق، در مقابل هتل عباسی تجمع کردند. تجمع کنندگان مقابل هتل عباسی با سر دادن شعار های مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین، اعتراض خود را نسبت به سفر "جک استراو " اعلام کردند.

پیش از این نیز بسیج دانشجویی 25 دانشگاه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به سفر استراو اعلام کرده بود. دانشجویان بسیجی در بخشی از بیانیه خود که روز گذشته منتشر شد اعلام کردند: در شب شام غریبان حسینی شاهد حضور نماینده رژیم سلطنتی و خبیث انگلیس در اصفهان مهد تمدن و فرهنگ اسلامی و آشیانه هزاران لاله در خون خفته و استکبارستیز هستیم. ما به سادگی از کنار اینگونه سفرهای دولتمردان استعماری نمی‌گذریم.
دانشجویان بسیجی در بخش دیگری از بیانیه خود تاکید کردند: ملت ما هنوز خوش‌رقصی‌های ایادی شما در عاشورای سال 88 و حرمت‌شکنی خیام اباعبدالله(ع) را بیاد دارد، ما هنوز فتنه‌انگیزی‌های انگلیس خبیث را در غائله 78، در تجهیز صدام، در کودتای28 مرداد سال32 در حمایت از دیکتاتوری پهلوی اول و دوم بیاد داریم و آنها را نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم حتی اگر به لطف برخی غرب دوستان، مجددا صاحب سفارت شده باشید.



انتهای پیام/

برچسب ها: دلواپسان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته