دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ثبت همایش ملی یافته‌های نوین در کشاورزی و منابع طبیعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از به ثبت رسیدن همایش ملی یافته‌های نوین در کشاورزی و منابع طبیعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) خبر داد.
کد خبر : 45728

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی سلمان‌پور گفت: در سایه تلاش‌های دکتر علی فرامرزی معاون پژوهش و فناوری، دکتر ناصر محبعلی‌پور دبیر و همچنین عوامل اجرایی همایش ملی یافته‌های نوین در کشاورزی و منابع طبیعی، مجوزهای لازم برای ثبت همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلامISC و مجوز درج آرم آن در مجموعه مقالات آن پایگاه در مجموعه مقالات همایش اخذ شد.


وی خاطرنشان کرد: در پایگاه ISC صفحه جداگانه‌ای برای همایش ملی یافته‌های نوین در پژوهش های کشاورزی و منابع طبیعی اختصاص یافته است و مجموعه مقالات پس از برگزاری همایش در آرشیو این پایگاه قرار خواهد گرفت.


سرپرست واحد میانه با توجه به مزایای این پایگاه، افزود: این امر موجب تسهیل ارسال مقاله دانشجویان، پژوهشگران دانشگاه‌ها و نهادهای آموزشی، پژوهشی دولتی و غیر دولتی به این همایش و استفاده از مزایای آن مانند کسب نمره مقاله برای پایان نامه و امتیاز ترفیع سالانه را فراهم می آورد.


سلمان پور اضافه کرد: نخستین همایش ملی یافته‌های نوین در پژوهش‌های کشاورزی و منابع طبیعی با حمایت و مجوز رسمی از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و همکاری علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و انتشارات بوم سازه (سیویلیکا) در دانشکده کشاورزی واحد میانه تاریخ سوم و چهارم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


این مسئول با توجه به اهداف این همایش اظهار کرد: این همایش با هدف ایجاد فضای مناسب به منظور گردهمایی استادان، محققان، کارشناسان و دانشجویان برای ارائه آخرین یافته های علمی و تبادل نظر برگزار می‌شود.


سرپرست واحد میانه با توجه به محورهای این همایش، گفت: زراعت و اصلاح نباتات، علوم باغبانی و فضای سبز، علوم خاک و آبیاری، بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی، تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی، فیتوشیمی، منابع طبیعی و محیط زیست، گیاه پزشکی، مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی، مدیریت، اقتصاد، ترویج و آموزش کشاورزی و بهداشت و پرورش دام و طیور از محورهای همایش است.


سلمان پور تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همایش و نحوه ارسال مقاله به آدرس https://conference.m-iau.ac.ir و پست الکترونیکیagroconference@m-iau,ac.ir مراجعه و یا با شماره های 52335270-041 و 09149277865 تماس بگیرند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته