دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1394 - 14:58

تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به ارسال سریع بودجه سال 1395 و پیش‌بینی برنامه ششم

چهارمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور اعضای شورا و به میزبانی واحد بروجرد و در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 45712

به گزارش خبرنگار آنا، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این جلسه گفت: ارزیابی و تصویب نهایی رشته‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در واحدها منوط به تکمیل پرونده و داشتن هیأت علمی مورد نیاز در آن رشته است و چنانچه واحدی مدارک مورد نیاز را نداشته باشد، این رشته‌ها از آنها سلب خواهد شد، بنابراین تمامی واحدها و مراکز تابعه که این رشته‌ها را دارند باید مدارک مورد نیاز را جمع‌آوری و برای ارزیابی و تصویب نهایی رشته‌ها ارائه کنند.


دکتر یدالله ملکی با توجه به تأکید سازمان مرکزی در خصوص ارسال به‌موقع بودجه سال 1395 و پیش‌بینی برنامه ششم گفت: موضوع به‌موقع و دقیق فرستادن بودجه بسیار حائز اهمیت است و واحدها و مراکز باید سریعا بودجه پیش بینی شده خود را به مرکز استان ارسال کنند.


ملکی با بیان اینکه دانشگاه در راستای پذیرش دانشجو و به تبع آن درآمدهای شهریه‌ای در یک شیب نزولی قرار گرفته است، افزود: وضعیت اقتصادی جامعه به گونه‌ای نیست که در چند سال آینده پیش بینی رونق اقتصادی و پذیرش بیشتر دانشجو داشته باشیم، موضوع تجمیع به صورت جدی مطرح شده و تعیین تکلیف مراکز یکی از مباحث مهم است.


وی طلب‌های دانشگاه از دانشجویان را یادآور شد و گفت: اگر این طلب ها وصول نشود واحدها دچار مشکل خواهند شد؛ با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از این طلب‌ها مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر است، باید بر اساس قرارداد بین دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا این طلب‌ها وصول شده و بدهی‌های دانشجویان به حداقل برسد.


در پایان جلسه‌ای هم با حضور اعضای هیأت علمی واحد بروجرد به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد و هریک از اساتید نکته‌نظر خود را در باره مسائل دانشگاه مطرح کردند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته