دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1394 - 14:38
در مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید واحد سیاهکل عنوان شد

افزایش توانمندی‌ دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در کنار تحصیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل گفت: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در کنار تحصیل، می‌تواند به افزایش توانمندی‌های دانشجویان کمک کند.
کد خبر : 45705

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا یعقوب‌نیا در مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل که با حضور معاون اداری مالی، معاون آموزشی و دانشجویی، مدیران گروه‌های آموزشی، کارکنان دانشگاه و دانشجویان ورودی جدید در نمازخانه دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: سیره حضرت امام حسین (ع) و یارانش و پیروی از بیانات آن حضرت سرمشق و درس زندگی برای همه است و با بهره‌گیری و تقویت معنویت در کنار تحصیل علم و رعایت مکارم اخلاق می‌توان برای خود، خانواده و جامعه مفید بود.


رئیس واحد سیاهکل تاکید کرد: در کنار تحصیل، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی می‌تواند به افزایش توانمندی‌های دانشجویان کمک کند و هدف دانشگاه و دانشجو این است که در پایان تحصیل و پس از اخذ مدرک کاردانی یا کارشناسی سطح توانایی و آگاهی خود را در مقایسه با زمان ورود خود به دانشگاه در مرتبه بالاتری ببیند و این محقق نمی‌شود مگر با تلاش و کوشش و مطالعه و تمرین، که ان‌شاءالله تمامی دانشجویان با برنامه‌ریزی مناسب در این راه قدم بگذارند.


نماینده امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه دانش‌ آموختن امری پایان‌ناپذیر است و انسان هیچ‌گاه نباید فارغ‌التحصیل بشود، متذکر شد: نگذارید اکنون که در بهار علم اندوزی قرار گرفته‌اید، فرصت‌ها از دست بروند و این روزها را قدر بشناسید و تا می‌توانید به تحصیل دانش و تهذیب نفس بپردازید.


حجت‌الاسلام ایرج زینعلی بیان کرد: دانشجویان به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه با ارتقاء علمی خود به تهذیب نفس بپردازند و گناه و آلودگی را از خود دور سازند و در این راه بهترین الگو و اسوه، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.


سپس علی شریفی معاون دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل درباره مهمترین مسائل آموزشی، دانشجویی و مالی نکاتی را بیان کرد.


در این مراسم همچنین فاطمه عاشوری کارشناس دفتر مشاوره و راهنمایی دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل، با معرفی فعالیت‌های این دفتر، به دانشجویان توصیه کرد که می‌توانند به صورت رایگان از مشاوره متخصص روانشناسی و مشاوره در دانشگاه بهره‌مند شوند.


در بخش پایانی این مراسم از دانشجویان فعال فرهنگی ،هنری و ورزشی با اهدا جوایز قدردانی به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته