دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1394 - 11:56
در گفت‌وگو با آنا

مینو مداح: علیزاده در منچستر کم‌فروغ بود/ قول کسب دو سهمیه برای المپیک ریو را می‌دهم

سرمربی تیم تکواندو بانوان گفت: با توجه به شرایط فعلی تنها اکرم خدابنده لو و کیمیا علیزاده شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک ریو را دارند.
کد خبر : 45593

مینو مداح، سرمربی تیم تکواندو بانوان درباره عملکرد ناموفق تکواندوکاران کشورمان در آخرین مرحله مسابقات گرندپریکس در سال 2015 به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «مسابقات گرندپریکس منچستر یکی از سخت‌ترین مسابقات جهان است و به نوعی به المپیک کوچک معروف است. با توجه به اینکه بانوان ما تا به حال تجربه حضور در این مسابقات را نداشتند پیش بینی می‌کردیم که عملکردخوبی در این رقابت‌ها نداشته باشند.»


وی در خصوص وضعیت کیمیا علیزاده و حذفش در این دروه از مسابقات عنوان کرد:«متاسفانه کیمیا در این دوره از رقابت ها با حریفان سخت و قدرتمندی روبه رو شد. علیزاده با قهرمان المپیک مبارزه کرد و با توجه به شرایط میزبانی هم که آنجا حاکم بود کار برای وی سخت شد. البته علیزاده درخشش دوره های قبل را نداشت و از نظر وضعیت جسمانی در سطح آمادگی کامل نبود.»


سرمربی تیم تکواندو تیم بانوان درباره حذف زودهنگام شکرانه ایزدی هم گفت:«ایزدی یکی از تکواندوکاران توانمند تیم ایران است. اما متاسفانه با وجود توانایی بالایی که دارد باور و اعتماد به نفس کافی ندارد و همین امر باعث شد در همان ابتدای مسابقه حذف شود.»


مداح درباره مسابقات پیش روی تیم ملی بانوان گفت:«برای کسب سهمیه المپیک باید در مسابقات قاره‌ای شرکت کنیم. با توجه به اینکه زمان این مسابقات فروردین ماه سال آینده‌ است تکواندوکاران باید در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کنند تا آمادگی لازم را برای کسب سهمیه المپیک کسب کنند. خوشبختانه با همکاری فدراسیون تکواندو تورنمنت فرانسه را برای ملی پوشان در نظر گرفته‌ایم؛ تورنمنتی که می‌تواند آمادگی ملی‌پوشان کشورمان را بالا ببرد.»


وی در پایان و در پاسخ به این سوال که بانوان تکواندوکاران چه تعداد سهمیه المپیک را می‌توانند کسب کنند گفت: «با توجه به شرایط فعلی کیمیا علیزاده و اکرم خدابنده لو از شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند، البته در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته