دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان عنوان کرد

سرعت در عملیاتی شدن برنامه‎ها با حضور معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با حضور معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان در واحدها، دیگر با مشکلات سال‎های قبل مواجه نخواهیم بود و اجرایی و عملیاتی شدن برنامه‎ها سرعت بیشتری خواهد داشت.
کد خبر : 45385

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان در جلسه تدوین برنامه راهبردی ششم دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و بررسی دستورالعمل پیش‎بینی بودجه سال ۹۵ اظهار کرد: آنچه مد نظر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است تغییر، تحول، توسعه و پیشرفت همراه با تغییرات تدریجی است که بدون داشتن یک برنامه خوب و روان این تغییرات تدریجی امکان‌پذیر نخواهد بود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: وقتی یک برنامه خوب فراهم می‌‎شود زمانی قابل اجرا شدن است که یک اعتماد خوب بین مجریان و تنظیم کنندگان و یک رابطه متتقابل میان مدیرانی که به تدوین برنامه می‌پردازند، حاکم باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه این جلسه آغازی خواهد بود برای این رابطه متقابل، عنوان کرد: در تدوین برنامه راهبردی ششم دانشگاه آزاد اسلامی باید وابستگی به شهریه دانشجویان بیش از گذشته کم شود.


کمالیان: در تدوین برنامه راهبردی ششم دانشگاه آزاد اسلامی باید وابستگی به شهریه دانشجویان بیش از گذشته کم شود

این مسئول بر راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان در واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکید و اظهار کرد: برای دست یابی به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و مطالبات رهبری باید در راستای رسیدن به دانشگاه کارآفرین گام‎های مؤثری برداشت و این امر مستلزم داشتن برنامه‎ی خوب و مناسب و عملیاتی شدن این برنامه‎‌ها است.


معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هم گفت: در سه دهه گذشته دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین تمرکز را در تربیت نیروی انسانی داشته است و بیشترین هزینه و مدیریت در این زمنیه انجام شده است.


محمدرضا نورا افزود: در دهه‎های گذشته یک جای خالی در دانشگاه وجود داشت که ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی با یک مدیریت اجرایی و راهبردی صحیح، با ایجاد حوزه‎ برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان توانستند از دانشی که در این مجموعه عظیم دانشگاهی وجود دارد برای مرتفع کردن مشکلات و استفاده از برنامه‎های دانش‌بنیان بیش از پیش بهره‎برداری کنند.


این مسئول عملیاتی کردن برنامه‎های ارائه شده را از مهم‌ترین اهداف دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برشمرد و عنوان کرد: لازمه عملیاتی شدن برنامه‎‌ها شناسایی و استفاده بهینه از فرصت‎‌ها و ظرفیت‎‌ها است.


در بخش دیگری از جلسه مدیران برنامه و بودجه واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گزارش عملکرد یک ساله را ارائه کردند و سپس جلسه با برنامه پرسش و پاسخ ادامه داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته