دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1398 - 12:36
آیت‌الله جنتی:

بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان با دقت صورت می‌گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: در مقطع بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان هستیم و همکاران با دقت مشغول بررسی پرونده‌های ثبت‌نام کنندگان هستند تا خدای نکرده حتی حق یک نفر نیز تضییع نشود.
کد خبر : 452586
2178_292.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز در جلسه این شورا با ابراز نگرانی از وضعیت آلودگی هوای تهران و سایر شهر‌های کشور گفت: آلودگی هوا عوامل مختلفی دارد که باید هرچه سریع‌تر مسئولان مربوطه برای رفع آن چاره‌جویی کنند.


وی افزود: آلودگی هوا مشکلات زیادی را برای عموم مردم به‌ویژه بیماران و افراد سالخورده ایجاد کرده که انشاالله مسئولان نه فقط به شکل مقطعی بلکه راهکار دائمی برای حل این معضل پیدا کنند.


دبیر شورای نگهبان به روند بررسی شکایات و صلاحیت‌ها در شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: الان در مقطع بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان هستیم و همکاران ما تا اواخر شب مشغول رسیدگی به پرونده‌های ثبت‌نام‌کنندگان بر اساس مستندات هستند.


وی تأکید کرد: بررسی شکایات و صلاحیت‌ها آن هم در زمان کوتاه، اقدامی به شدت طاقت‌فرساست که البته شورای نگهبان با دقت مشغول انجام آن است تا خدای نکرده حتی حق یک نفر نیز تضییع نشود.


دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری آزمون کتبی از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری اشاره و اظهار کرد: پنج‌شنبه هفته گذشته این آزمون با دعوت از ۲۷۲ نفر انجام شد و الان در مرحله تصحیح اوراق امتحانی داوطلبان هستیم که در صورت قبولی از آن‌ها برای آزمون شفاهی دعوت به عمل می‌آید تا پس از قبولی در ۲ مرحله کتبی و شفاهی صلاحیت‌های عمومی آن‌ها بررسی شود.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته