دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1398 - 10:07
مدیر روابط عمومی صداوسیما:

برخی‌ها با شادی مردم، سناریوی سیاسی‌شان را شکست خورده می دانند

محمدحسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما با اشاره به حاشیه‌سازی برخی گروه‌ها برای ویژه برنامه‌های شب یلدا صداوسیما، در صفحه توییتر خود نوشت: به شادی مردم نگاه سیاسی نداشته باشید.
کد خبر : 452120
11074664_935.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، محمدحسین رنجبران، مدیر روابط عمومی صداوسیما، با انتشار رشته توئیتی در فضای مجازی از عده‌ای که همه چیز را با چشم سیاست نگاه می‌کنند خواست تا شادی مردم را با این نگاه قضاوت نکنند. او در این رشته توئیت‌ به این مسئله اشاره کرد که مردم از ویژه برنامه‌های شب یلدا بسیار راضی بوده‌اند و برای تشکر با سامانه ۱۶۲ صداوسیما تماس گرفتند.


رنجبران در حساب کاربری توئیتر خود نوشت:


«‏به ‎شادی مردم نگاه سیاسی نداشته باشید.
تا از چم و خم قصه‌ها هم باخبر نشده‌اید ‎تیتر یک نزنید.
این حجم از تماس‌های مردم با ۱۶۲ و رضایتشان از برنامه‌های ‎شب یلدا قیمت ندارد. گرچه در سازمان ‎صداوسیما همیشه با حداقل قیمت، هزینه شادی پرداخت می‌شود...


‏اما این روز‌ها که ‎شادی گمشده؛ باز پیدایش می‌کنیم...
هرچقدر سخت و صعب...
حتی اگر برخی‌ها نخواهند.
برخی‌ها که با این شادی مردم و موفقیت ‎صداوسیما سناریوی سیاسی‌شان را شکست خورده و چند صد میلیارد تومانشان را از کف رفته می‌دانند!
بدانید و بدانند این مسیر ادامه دارد ...»



ویژه برنامه‌های تلویزیونی شب یلدا واکنش‌های مختلفی را در بین خیل عظیم مخاطبان به دنبال داشت. عده‌ای با بیان رضایت خود از ساخت این دست برنامه‌ها بر استمرار پخش آن و لزوم پخش برنامه‌هایی این چنینی تاکید کردند. با این حال گروهی هم با بازنشر شایعاتی پیرامون دستمزد عوامل این برنامه سعی کردند تا با سیاه‌نمایی فعالیت رسانه ملی را در این زمینه خدشه‌دار کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته