دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قیمت تخم مرغ بر روی آن چاپ می‌شود

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان تخم‌مرغ شناسنامه‌دار با بیان اینکه طرح چاپ قیمت تخم‌مرغ بر روی آن در حال اجراست، گفت: با اجرای این طرح اعتماد مصرف‌کننده به تولیدکننده و فروشنده دیگر خدشه‌دار نمی‌شود.
کد خبر : 45206

فرزاد طلاکش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه نوسانات قیمت در بازار تخم‌مرغ در شرایط مختلف مانند تغییر فصل، تولیدکننده و مصرف‌کننده را نسبت به این بازار دلسرد می‌کرد، افزود: پیش از این در تابستان تخم‌مرغ ارزان و در زمستان‌ها گران‌تر بود که این امر موجب سلب اعتماد مصرف‌کننده می‌شد.


وی تصریح کرد: مذاکرات بسیاری با دولت برای واقعی شدن قیمت تخم‌مرغ انجام دادیم که نه تولیدکننده از قیمت‌ها زیان کند و نه در حق مصرف‌کننده اجحافی صورت گیرد.


طلاکش با بیان اینکه بر همین اساس طرح چاپ قیمت‌ تخم‌مرغ ارائه و مصوب شد، ادامه داد: از این پس کف و سقف قیمت‌های تخم‌مرغ البته با درنظر گرفتن استانداردهای مشخصی مانند سایز برای عرضه در بازار مشخص خواهد بود.


دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان تخم‌مرغ شناسنامه‌دار بیان کرد: قیمت هر تخم‌مرغ زرده معمولی 320 تومان و تخم‌مرغ زرده زعفرانی 330 تومان است.


وی درباره تفاوت تخم‌مرغ‌های زرده معمولی و زرده زعفرانی خاطر نشان کرد: در تخم‌مرغ‌های زرده زعفرانی موادی برای بیش‌تر شدن سطح کیفی و سلامت محصول و همچنین رنگ بهتر زرده به خوراک مرغ افزوده می‌شود که این امر مقدار اندکی قیمت نهایی را تغییر می‌دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تخم مرغ قیمت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته