دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصمیم استراماچونی برای بازگشت به استقلال

سرمربی ایتالیایی تیم استقلال برای بازگشت به این تیم تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.
کد خبر : 451488
13980914000578_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی دوست دارد با استقلال موفقیت‌هایش تداوم پیدا کند اما نگرانی بابت پرداخت مطالباتش از راه قانونی و احتمال اتهام به پول‌شویی باعث شد تا او قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و به ایتالیا بازگردد.


تلاش‌های باشگاه استقلال در کنار وزارت‌های امور خارجه و ورزش و جوانان برای پرداخت 160 هزار دلار مطالبات معوقه‌اش با صدور چک بانک مرکزی ایتالیا تا حدود زیادی رفع شد و او امروز جلسه‌ای با حضور وکلایش و نمایندگان باشگاه استقلال در سفارت ایران در رم ایتالیا برگزار کرد.


سرمربی آبی‌پوشان کماکان نگران پرداخت الباقی حق‌وحقوق خود در ماه‌های آینده است و در جلسه‌ای که برگزار شد این موضوع را مطرح کرد که از سوی نمایندگان باشگاه استقلال توضیحات کافی درباره این موضوع به وی داده شد.


استراماچونی که تا حدود زیادی قانع شده بود از باشگاه استقلال تا شب زمان خواست درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند و جواب نهایی را اعلام کند. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان قصد دارد تا شیوه پرداخت پول را با دقت بررسی کند و اگر مشکلی نباشد، به ایران بازمی‌گردد تا کارش را در تیمش آغاز کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته