دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشاوره‌های غلط بلای جان استراماچونی و استقلال شد

سرمربی ایتالیایی استقلال با گرفتن مشاوره‌های غلط، به خودش و تیمش لطمه زده است.
کد خبر : 451140
1569165018orlnskil5u.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی نزدیک به 10 روز است که از ایران رفته و هنوز راضی نشده تا با دریافت مطالبات معوقه‌اش به استقلال بازگردد.


باشگاه استقلال با کمک وزارت‌های ورزش و جوانان و امور خارجه به روش‌های مختلف اقدام به پرداخت مطالبات استراماچونی کرد اما هر بار به در بسته خورد و سرمربی ایتالیایی به پولش نرسید. مدیران استقلال در آخرین مرحله چک بانک سپه را در رم ایتالیا به سفارت ایران بردند و منتظر شدند تا سرمربی تیمشان برای دریافت چک وارد سفارت شود اما باز هم خبری از استراماچونی یا نماینده‌اش نشد.


سرمربی ایتالیایی استقلال با سوزاندن زمان باعث شده تا نماینده آبی‌پوشان در ایتالیا متحیر شود و کاملاً مشخص است که او حاضر نیست برای توافق اقدام کند. موضوعی که باعث شده تا استراماچونی گامی برای توافق برندارد، مشاوره‌های غلطی است که اطرافیانش به او می‌دهند. 


استراماچونی با فرار از مذاکره و دوری از باشگاه استقلال، به تیمی لطمه می‌زند که خودش آن را به شرایط بسیار خوب رساند. سرمربی ایتالیایی باید در تصمیم‌گیری قاطع باشد و تکلیف آینده‌اش را روشن کند. اگر شرایط را برای ادامه همکاری مناسب نمی‌بیند، تقاضای فسخ قرارداد بدهد و اگر قصد همکاری دارد، بهانه‌جویی را کنار بگذارد و با دریافت پولش، به ایران بازگردد تا بازیکنان استقلال و هواداران این تیم  به آرامش برسند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته