دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1394 - 10:26

تجلیل از تیم اجرایی رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

پس از کسب مقام قهرمانی تیم رباتیک واحد پرند در مسابقات جهانی ۲۰۱۵کشور چین، در جلسه معاونت پژوهش و فناوری این واحد با روسای دانشکده‌ها و کارکنان، از تیم اجرایی رباتیک قدردانی شد.
کد خبر : 45114

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری واحد پرند در این جلسه گفت: پس از مسابقات برزیل ۲۰۱۴ ساماندهی و مدیریت تیم‌ها برای بهینه‌کردن فعالیت‌های مربوطه (تهیه ربات‌ها) در دستور کار حوزه پژوهشی قرار گرفت که ربات‌های فوتبالیست در این برنامه‌ریزی ساماندهی شدند و در یک وضعیت آماده در مسابقات بین‌المللی ۲۰۱۵ چین شرکت کردند.


دکتر سعید ذاکر بستان‌آباد ادامه داد: علاوه بر دانشجویان زبده و استادان راهنما، تیم اجرایی کارمندان حوزه پژوهش با دلسوزی، انگیزه و تلاش بسیار همراه تیم بودند.


ذاکر افزود: دانشگاه آزاد از توسعه کمی عبور کرده و باید در بعد توسعه کیفی گام بردارد بنابراین باید بستر لازم از طریق توسعه مراکز رشد و واحدهای فناور، توسعه مراکز تحقیقاتی و فعالیت‌های پژوهشی دانش‌بنیان فراهم شده و حرکت پایان‌نامه دانشجویی به سمت فعالیت‌های تحقیقاتی تولیدی سوق پیدا کند.


معاون پژوهش و فناوری واحد پرند با توجه به برگزاری دومین همایش ملی تازه‌های سلولی مولکولی، اقدامات انجام شده در این باره را یادآور شد و بیان کرد: سیستم زمانی موفق است که اولا نقش‌ها به طور کامل در آن تعریف شده باشد سپس هر فرد در جایگاه تعریف شده سعی کند به نحو احسن به انجام وظایف خود بپردازد. کارمندان واحد و به ویژه حوزه پژوهش باید هدف را ارتقای دانشگاه بدانند بنابراین هر چه جدی‌تر به فعالیت بپردازند تا بتوان مانند دوره اول، همایش را با موفقیت برگزار کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته