دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1398 - 17:50

بسته حمایت معیشتی دولت در اختیار هیچ سازمان و نهادی قرار نمی‌گیرد

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی اعلام کرد که به هیچ عنوان مبلغ این بسته حمایتی برای مددجویان نهادهای خدماتی به حساب سازمان یا نهادی واریز نمی‌شود.
کد خبر : 450708
157595150125650400.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در پی سهمیه بندی بنزین و ثبت‌نام برخی از افراد برای دریافت یارانه بنزین، شایعاتی مبنی بر اینکه کسانی که یارانه بنزین را دریافت نکردند از لیست دریافت بسته حمایت معیشتی هم حذف می‌شوند، منتشر شد.


اخیراً در شبکه‌های اجتماعی اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه عده‌ای از افراد تحت پوشش نهادهای خدماتی اعلام کردند یارانه‌ها به حسابشان واریز شده است ولی نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد جلوی برداشت آن را گرفته‌اند.


بر همین اساس وزارت رفاه با انتشار اطلاعیه‌ای به دنبال انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی از سوی سازمان‌ها و نهادهای حمایتی، به اطلاع می‌رساند همان‌گونه که پیش از این نیز اطلاع‌رسانی شده، مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود و قرار نیست هیچ سازمان، مؤسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولین قرار دهد.


در اطلاعیه‌ها و اخبار منتشره از سوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی مستقر در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، به‌طور شفاف این موضوع اطلاع‌رسانی شده است، بنابراین با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، انتظار می‌رود، رسانه‌ها در درج اخباری از این دست نهایت دقت و توجه لازم را به‌عمل آورند.


به نظر می‌رسد با توجه به آغاز طرح حمایت معیشتی دولت که از همان ابتدای کار با اشکالات فراوانی روبه‌رو بود ادامه روند این مشکلات برای مردم می‌تواند اعتراضات را بیش از پیش بیشتر کرده و قطعاً در ادامه اجرای این طرح با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته