دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تهدید باشگاه استقلال از سوی رحمتی

دروازه‌بان سابق استقلال با تهدید این باشگاه اعلام کرد برای پرداخت مالیاتش از سوی آبی‌پوشان ذره‌ای کوتاه نمی‌آید.
کد خبر : 450515
_MID3072.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید مهدی رحمتی با انتشار نامه‌ای در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد به دلیل نپرداختن مالیات قراردادش با باشگاه استقلال اموال و حساب‌های شخصی او مسدود شده است و برای حل این مشکل برای اولین و آخرین بار به مدیران آبی‌پوش اولتیماتوم می‌دهد.


نامه توقیف اموال و مسدود شدن حساب‌های مهدی رحمتی


رحمتی دراین‌باره نوشت: متأسف هستم که باید به مسئله‌ای اشاره کنم که تا امروز از صحبت در موردش خودداری کردم. چند سال است به خاطر مشکل مالیاتی ممنوع‌الخروج، ممنوع المعامله و ... هستم و صدایم در نیامده اما ظاهراً از سکوت من سوءاستفاده‌های زیادی شده است. در شرایطی که آقایان در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال هر روز ادعا می‌کنند که این باشگاه هیچ بدهی ندارد و مشکلی برای حضور در آسیا ندارد اما نه تنها مالیات من را پرداخت نکرده‌اند بلکه ظاهراً اطلاعات غلط به AFC داده‌اند. نمی‌دانم چه کسی پاسخگوی چنین کار زشتی است و چه کسی مسئولیت این کار را بر عهده می‌گیرد اما حالا که با نامه توقیف اموال مواجه شده‌ام ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و به هر نهادی لازم باشد توضیح می‌دهم که نه تنها بدهی مالیاتی من چند سال است که پرداخت نشده بلکه برای پاک کردن صورت مسئله مدارک غیرواقعی هم به AFC ارسال کرده‌اند.


وی در ادامه افزود: ۵ ماه است که در حال مذاکره با مسئولان مربوطه هستم و به خاطر حل شدن این مشکل وکیل بنده بارها و بارها با آقای کامران منزوی صحبت کرده اما فقط امروز و فردا و مشکل حل می‌شود شنیده‌ام! انگارنه‌انگار که زندگی‌ام مختل شده و تمام حساب‌های بانکی‌ام بسته شده است. این اولین و آخرین اولتیماتوم من بابت این اتفاق است و همان‌طور که نامه توقیف اموال با فرصت ۵ روزه به دستم رسیده من هم تا ظهر امروز که وکیلم با عضو هیئت مدیره استقلال جلسه دارد صبر خواهم کرد. اگر مشکل مالیاتی من حل نشد همان رفتاری را انجام می‌دهم که آقایان در این چند سال و ۵ با ماه با من انجام دادند. عکس نامه فوق را هم منتشر می‌کنم تا حداقل تلنگری به آن‌هایی که در این زمینه مسئولیت دارند بخورد! هر چند با این نوع رفتارهایی که با من شد ای‌کاش از ابتدا همه چیز را پنهان نمی‌کردم و از راه قانونی و همان AFC مثل خیلی‌های دیگر اقدام می‌کردم.


متن تهدید رحمتی علیه استقلال


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته