دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقلال بهترین تیم هفته پانزدهم شد/ جدال سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی نیم‌فصل

تیم استقلال در حالی بهترین تیم هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال شد که شانس کسب عنوان نخست نیم‌فصل اول را تیم‌های سپاهان و پرسپولیس دارند.
کد خبر : 450481
_M7A3528 copy.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در شرایطی به پایان رسید که تیم‌های مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس برابر حریفان به پیروزی دست یافتند اما شهر خودرو موفق به کسب پیروزی نشد.


استقلال که بدون سرمربی با حریفان بازی می‌کند و منتظر بازگشت آندره‌آ استراماچونی است موفق شد برابر شاهین بوشهر به برتری 4 بر یک دست پیدا کند. سپاهان در مصاف با پیکان 2 بر صفر برنده شد. پرسپولیس نیز با همین نتیجه از سد سایپا گذشت. در میان مدعیان قهرمانی شهر خودرو در مصاف با نساجی مازندران به تساوی صفر بر صفر رسید تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.


در دیگر بازی‌ها تراکتور مقابل فولاد به برتری یک بر صفر رسید. صنعت نفت آبادان مقابل ماشین‌سازی تبریز یک بر صفر برنده شد. پارس جنوبی جم مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی یک بر یک رسید و مصاف گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن با تساوی بدون گل تمام شد.


بهترین تیم هفته استقلال لقب گرفت که بدون مدیرعامل و سرمربی به پیروزی پر گلی رسید. مربی هفته گابریل کالدرون است که پرسپولیس را از رتبه چهارم به رتبه دوم رسانده و اگر تیمش در بازی معوقه برنده شود و سپاهان در دیدار عقب افتاده‌اش امتیاز از دست دهد عنوان نخست نیم فصل اول نصیب سرخ‌پوشان می‌شود. مربی ناکام هفته ابراهیم صادقی است که تیمش در چند هفته اخیر بدون پیروزی از زمین خارج می‌شود. بازیکن هفته هم مهدی قائدی است که با گلزنی در چند دیدار اخیر به صدر جدول گلزنان صعود کرد.


47


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته