دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح پروژه آسفالت‌ریزی خیابان اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده

پروژه آسفالت‌ریزی خیابان اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده به بهره‌برداری رسید. دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد زنجان در این مراسم گفت: دکترای زبان و ادبیات فارسی برای واحد خدابنده تصویب شده و نسبت به پذیرش دانشجو اقدام خواهد شد.
کد خبر : 45035

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر یدالله رجائی با ابراز امیدواری از اینکه دانشجویان زیادی در رشته‌های مختلف پذیرش شوند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با کاهش رشد دانشجو مواجه بود که این بخاطر تأسیس زیاد دانشگاه‌ها و افزایش ظرفیت بود.


دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: با رویکرد جدید، دانشجویان افزایش و درآمدزایی را از منابع سرمایه‌گذاری غیر شهریه‌ای ایجاد کردیم که گشایشی در وضعیت درآمدهای دانشگاه‌های آزاد استان خواهد شد.


وی با قدردانی از زحمات مسئولان شهرستان در رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده گفت: حمایت شما جان تازه‌ای به واحد خدابنده داده است و در این مدت هزینه کلانی صرف توسعه و آبادانی این دانشگاه شده و جا دارد از حمایت اعضای شورای اسلامی و شهرداری قیدار تشکر کنیم که وجود دانشگاه در منطقه واقعا باعث افتخار است که من به نوبهٔ خودم از زحمات دکتر میرصادقی رئیس واحد خدابنده که دغدغه توسعه واحد خدابنده را دارند، قدردانی می‌‌کنم.



رجائی از میرصادقی خواست برای تکریم بیشتر دانشجویان و ارائه خدمات مطلوب نسبت به قسطی کردن شهریه و ارائه وام بلند مدت و امکانات دیگر اقدام کنند تا همه بتوانند نسبت به تحصیل در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترا اقدام کنند.


رجایی از میرصادقی خواست برای تکریم بیشتر دانشجویان و ارائه خدمات مطلوب نسبت به قسطی کردن شهریه و ارائه وام بلند مدت و امکانات دیگر اقدام کنند تا همه بتوانند نسبت به تحصیل در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکترا اقدام کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده نیز اظهار کرد: با توجه به حمایت‌های رجائی، شاهد رشد و توسعه این واحد دانشگاهی هستیم.


سید رضی میرصادقی با قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان و شهرستان و شورای اسلامی و شهردار شهر قیدار بخاطر آسفالت ریزی خیابان دانشجو خواستار حل مشکل روشنایی مسیر، جدول گذاری و اختصاص سرویس برای ایاب و ذهاب دانشجویان شد.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده در سال ۸۳ تأسیس شده و در سال ۸۸ به واحد ارتقا یافته و الان ۱۴۰۰ دانشجو در مقطع کاردانی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد دارد و با تصویب رشته‌های این واحد در مقاطع تحصیلات تکمیلی؛ شاهد افزایش تعداد دانشجویان خواهیم بود.


میر صادقی از تصویب رشته‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه خبر داده و گفت: شبانه روز تلاش کردیم تا کمبودهای دانشگاه را جبران کنیم.


میرصادقی با قدردانی ویژه از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بابت تصویب دکتری زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده گفت: با توجه به حمایت‌های مسئولان عالی شهرستان و پشتیبانی استان، این دانشگاه مسیرهای پیشرفت را طی خواهد کرد.


فرماندار خدابنده نیز گفت: رجائی فردی شایسته و توانمند در عرصه مدیریت دانشگاه هستند که جادارد از حمایت‌ها و توجه وی به دانشگاه آزاد اسلامی خدابنده تشکر کنم.


علی صبوری سرپرست شهرداری قیدار، هزینه صورت گرفته برای زیر سازی، جدول گذاری محوطه دانشگاه و خیابان دانشجو را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.


در این مراسم با اهدای لوح از سوی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از زحمات فرماندار، رئیس و معاون اداری و مالی واحد خدابنده، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهر قیدار تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته